Gå til innhold

denne bloggen var...spesiell..

Anbefalte innlegg

Skrevet

se headeren...haha...barn på sånn 20 år ++ hadde dødd om min mamma på 43 blogget om meg og hadde meg i headeren sin;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest noen av innleggene i bloggen? Forferdelig trist...

Skrevet

For en idiot du er HI.

Fikk du med deg at sønnen hennes på bildet er død?

Fy så latterlig du er. Driter deg ut.

Få deg et liv.

Jeg syntes den bloggen var veldig trist og føler veldig med damen.

Skrevet

Visste ikke han var død nei. Fikk det med meg nå. Og det er selvfølgeli tragisk!!!!!

DET var ikke poenget mitt.

For det andre er dette en drittblogg...Leste nedover og det eneste hun gjør er å skrive om dumme ting og elendigheter, skikkelig pessimistisk kjerring. Bare sutrer. (om ALT)

Selvom hun har mistet ett barn, kan jeg få syns at bloggen hennes er noe crap!! Hater pessimistiske folk. Sånne blogger får folk i dårlig humør!

Skrevet

Herregud for ei fi..... du er HI! Det er ingen som tvinger deg til å lese og hvis du er så humørsjuk at du blir i dårlig humør av å lese om noen som er deprimerte så bør du få undersøkt hodet ditt.

Skam deg!!!

Skrevet

Syns ikke denne dama høres psykisk funksjonsfriskfrisk ut. I måten hun skriver på. Høres ut som en tenåring i måten hun formulerer seg på.

Skrevet

Jeg er ingen fitte. Dama er ikke deprimert. Men veldig rar.

Bare les nedover du...Skriver som om hun er full...

skam deg selv.

Skrevet

Hvor mange blogger har du lest HI? Folk skriver om ting de er opptatt av og som er viktige for dem. Ofte er det uinteressant for andre. Da er det bare å klikke seg videre i den store verdensveven. Etter å ha klikket igjennom mye som ikke interesserer deg finner du sikkert noe du liker. Da leser du det. Det er ingen grunn til å henge ut de du ikke liker og å forsøke å trykke de ned i gjørma. Prøv heller å godta at folk er forskjellige.

Skrevet

Definisjonen på å tråkke i salaten

Skrevet

Bloggen var jo kjempefin!!! Headeren også!

Skrevet

Det er du som virker som en dum tenåring HI.

Damen har ikke bedt deg oppsøke hennes blogg. Du må få deg et liv selv. Tipper du er litt eldre enn "ung" mor, uten utdanning og lever på NAV. Du er nok en parasitt på dette samfunnet. Lever på oss skattebetalere og gjør ikke noe positivt for omverdenen. Og så sitter du her på forumet og rakker ned på ei som har mistet sønnen sin.

Har du hørt om karma HI?

Du høster hva du sår...

Skrevet

Hvorfor det 00:36? Jeg kan ikke se at denne bloggen er så mye verre enn den store hopen av blogger?

11:22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...