Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Er bursdagsgave til mannen, han har en bærbar pc som synger på sitt siste vers. Han bruker denne når han jobber hjemmenfra. Så planen har vært å kjøpe han en ny bærbarpc, men så snakket jeg med en dame som har en slik Ipad, tror det var det det het. Hun sa at de er MYE bedre enn en pc, og at det er noe for hele familien. Jeg syns jo denne lille skjermen så litt stusselig ut, men hun viste meg noen av programmene og jeg ble veldig fasinert, hun sa man fikk kjøpt med tastatur og et stativ for å sette den i så han kunne jobbe på den hjemmefra. Han sender mest mailer, setter opp budsjett og legger inn bestillinger. Noen som har peiling og kan komme med synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 hvis han bruker bærbar pc til jobb, så hadde jeg heller kjøpt det
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Ja han gjør det nå, han bruker den kun her hjemme. På jobb har han pc på kontoret. Men hun jeg snakket med jobbet på kontor og de brukte Ipad til jobbpc også. Og hun mente den var like god til det om ikke bedre, pluss at det var så mye annet du kunne gjøre med den og den var lett å frakte med seg på reise. Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Dytter denne i håp om at andre har erfaringer med Ipad
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 IPad er kult å se på men pc har langt flere funksjoner og hvis man er opptatt av bruk og ikke utseende ville jeg gått for en pc. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor han ikke får bærbar pc av arbeidsgiver om han må jobbe mye hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Han må ikke jobbe mye hjemmefra, han velger å gjøre det. Vi fikk stasjonær pc fra hans arbeidsgiver, men det gikk ikke an å laste inn det programmet han må ha for å ordne med bestillinger så da la han det inn på den bærbare pcen sin. Men nå er den snart kaputt og jeg vil overaske han med en ny pc, men så var det ei dame som mente at Ipad var like bra og han kunne gjøre akkurat det samme på den. Pluss mye mye mer. Og jeg skal innrømme jeg ble veldig fasinert av den selv, siden den var så enkel å barnevennlig. Kanskje hun damen skulle vært selger HI Ps, ingen av oss er opptatt av utseende når det kommer til slike ting
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Pc er bedre enn Ipad Ipad er en enklere utgave av en pc rett og slett, mer en "surfeting" med enkle programmer. Barnevennlig ja, men det sier sitt om hvor "enkel" den er Ting som hun damen nevner kan også gjøres på enkelte mobiltelefoner, så det er ikke såååå spesielt Og hvos ikke en enkel stasjonær pc kan kjøre det programmet han trenger, så kan i allefall ikke en ipad det
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Da blir det bærbar pc da, vi har ikke slike avanserte mobiltelefoner. Jeg har veldig lite peiling på slike ting og blir nok lett revet med når de legger ut om hvor bra det er. Kanskje det blir Ipad til eldste om noen år istedenfor pc Takk for hjelp.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Ja har tenkt på det samme til min datter Vet om en 2åring som er skikkelig drevet på ipad hehe Men synes nå det er litt tidlig
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Oi såpass har en 2 åring selv og klarer ikke se for meg han med Ipad. Hehe. Eldste min er 7, men syns det er for tidlig for hun også... HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Hadde gått for 17' pc jeg. Nå har trenden vært minst mulig men angrer ikke på stor pc. Vi har touchmobiler og er litt lei teknologien allerede. Langsomt og tungvint å skrive melding med en finger f.eks. Tåpen ordliste (iphone-ordliste) - nei få tilbake T9 ordlista! Og på de "gamle" mobilene kunne man ihvertfall bruke to fingre når man tastet og traff lett knappene!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Ja jeg har en del venner og familie som har slike touchmobiler, ser de sliter mange ganger og har bevisst styrt unna slike mobiler. Er veldig fornøyd med å ha taster på telefonen min Men fytti så vanskelig det er å finne en god telefon uten touch disse dager! Ble fortvilt til slutt, for jeg MÅ ha et bra kamera på telefonen, er hekta på å knipse bilder. Ja blir nok bærbar pc til mannen Håper han blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå