Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 I en fødselsforberedende bok jeg har står det at barselhotellet er for "hele familien". Vil det si at den kommende storesøster også kan bli med på oppholdet før vi skal hjem? Dersom alt ligger til rette for det, selvsagt. hehe, alt man skal lure på...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ingen som kan nekte deg å la henne overnatte der....
april2011mamma Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 det eneste er vel at du eventuelt må betale per natt for henne.... men det kan du jo bare ringe å høre om så finner du fort ut det lykke til.....
Makko med to små gutter Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Joda det kan du, om du kommer dit! Vi hadde også planlagt det, var sprek som en fole etter fødsel så skuffelsen var derfor stor når det var fult på hotellet. Ente med at vi dro hjem tidelig isteden.
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Er nok kanskje litt ukonvensjonell her jeg da..for jeg syns virkelig du bør bruke tiden der stille og rolig for deg selv og den nye babyen!! Jeg skal ha nr 3 nå..og tiden på s.huset er min stille og tilvennende tid til den nye babyen..Overgangen til storesøster går kjempefint uansett..hun har hatt mange mnd å forberede seg på..og tiden på s.huset er ekstremt viktig for mor for å finne ro! Bruk den tiden på deg selv og babyen!!! Det er deg vel undt!!! :) Lykke til!!
siljesnupp med minisnupper Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 klart storesøster kan være der hun også men du må som en over her skev betale pr natt for henne. det må foresten far også.. måtte i allefall det på ullevål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå