Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Fargene på øynene hennes er veldig spessielle, hun er 7 år så vil tro det vil være slik resten av livet. Hun har en blå ring ytterst, så kommer det en grønn ring, helt innerst rundt den svarte kula er det en gul ring som er bølgete på en måte. Den renner litt ut og inn i det andre fargene. Mannen syns hun har litt katteaktige øyne. Noen ganger ser øynene hennes grønne ut, mens andre ganger når du ser på henne så ser de litt gul/brune ut, med litt gråskinn i på en måte. En sjeldent gang kan de se blåe ut. Kommer ann på lyset. Kan jeg be en optiker ''bestemme'' øyenfargen hennes?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Min sønn har også mange farger på øynene. Hvorfor er det viktig for deg?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Øyefargen hennes heter "flerfarget". Hilsen Optikeren.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Hun høres ut til å ha litt samme som meg. Hun har nok grønne øyne. Jeg ser blått ytterst(ved den mørke ringen rundt Iris), Grønt til vanlig, grønngult med spotter av brunt i solen. Dette er mine øyne, og kommer an på pupillens størrelse. I passet mitt står det blågrønt, men mine øyne er grønne, med alt det andre. Hva er det du ser mest av i ungen din? Dette er hennes øyenfarge.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Er til noen papirer som skal fylles ut Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 De ser vel kanskje mest grønne ut, men er altså ikke helt sikker, for akkurat i det jeg bestemmer meg så er de gule. Jeg skriver opp grønne jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå