Monajenten Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hmmm, for ung? Det var et rart spørsmål:-O Så lenge du liker musikken og har lyst til å gå, er du hverken for ung eller for gammel til noen konserter:-)
Monajenten Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Ser at svaret mitt hørtes litt frekt ut, det var absolutt ikke sånn ment altså:-s Selvsagt kan du gå på konsert om du ønsker det:-)
Arb.ledig husmor Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har vel aldri hørt på den musikken, men har så lyst på en konsert og gjøre noe sammen med mannen min.. Han liker den musikken da. Selv har jeg mest lyst på Bryan Adams konsert, men den var så langt vekke (
Monajenten Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Det er god stemning på de aller fleste konserten, så jeg vil nok tro at dere får det kjekt:-)
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 For ung? Jeg var på Rolling Stones da jeg var 13 år og Bob Dylan da jeg var litt over 20. Man er aldri for ung eller for gammel til å nyte god musikk.
Arb.ledig husmor Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2011 Jeg vet det høres rart ut, men jeg føler at det er bare de på 40+ som går på konsert med han.. hehe. Svigermor sa han hadde mye bra musikk, og ho er 63.. Er nok bare derfor jeg føler meg ung..
arjuly Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Nei, du er da ikke for ung til det ) Men hvis du ikke har hørt så mye på musikken hans før, vil jeg anbefale deg å høre litt mer før dere skal på konsert. Alltid gøyere å ha hørt litt før, synes jeg hvertfall
Arb.ledig husmor Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2011 Vet ikke om vi skal enda da.. Billettene legges ut over helgen, og det e midt i uken, og har ikke et hav av barnevakter rundt oss
Tokatter_USA Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Les litt om ham også. Det er ikke bare det at han har "mye bra musikk", men han har vært en legende innen populærkultur og -musikk i 50 år.
Tante Blås Squaw Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Det er en ÆRE å få se gamle Bob, uansett hvilken alder man er i! )
ellen-propellen Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Han r vel regnet som en av verdens største lyrikere? Og samfunns synser? Tekstene er fantastiske både for gamle og unge:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Skriver under på den, Squaw! Jeg hadde den ære av å få overvære en kosert med Mr. Dyllen på Roskilde... Det var STORT!
Ranveig R Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 For ung? Trur ikkje alderen har noko å seie, men om du ikkje liker musikken har du det neppe noko kjekt på konserten. Eg såg Bob Dylan i 2004 (var då 22), og det var den største nedturen nokon sinne. Eg er ingen stor fan i utganspunktet, men eg forlot konserten etter dei par første låtane. "Gode gamle Bob" stod halvvegs vendt vekk frå publikum, mumla fram teksten på sangen og sa ikkje eit steinsens ord utanom. Forhåpentlegvis fekk han opp stemninga utover konserten, eg hadde i alle fall ikkje tålmodighet til å vente berre i tilfelle det skulle skje. Nei, då var Counting Crows hundre tusen gangar bedre, du snakkar om fantastisk liveband! Og det til tross for at eg ikkje i utgangspunktet var nokon stor fan av dei heller. No er eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå