*nr4isommer* Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 jeg skal ha mitt 4 KS på 4 år i sommer, har aldri før gruet meg til å ta et KS. Bare nr 3 var planlagt, men ble alikevel ikke den planlagte datoen, ble 4 uker før pga pluttselig vannavgang... 1 ks pga dårlig forløp med bare 4 cm på 3 døgn:( 2 ks vannavgang av meg selv 13 dager før termin og kom til 9 cm, måtte da ta ks pga barnet hadde veldig høy puls og måtte ut FORT. 3 ks var planlagt og satt dato pga 2 tidligere ks, men vannet gikk i uke 36+0 og riene kom fort, så måtte ta ks fort da også. nå blir det mitt 4 ks på 4 år men kjenner nå at jeg er litt nærvøs. Noen leger sier man kan ha 5 ks andre sier max 3. Så nå får jeg mitt 4. Er det andre her som har mangen ks?
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hei. Jeg skal ha midt 3 planlagte snitt i midten a juni. Fikk beskjed av legen forgje gang at jeg kun fikk et snitt til fordi livmoren min var veldig tynn. Derfor er jeg litt mer nervøs nå selv om det er 1 promille sjanse for at den kan revne. Tanken ligger like vel i bakhuet oftere etter som magen vokser. Håper bare de setter snittdato i god tid. Klem
*nr4isommer* Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2011 hos meg har de ike sakt noe om at livmoren er for tynn, regner gjerne med de hadde informert meg om slikt OM jeg ikke burde få fler. burde stått i noen notater eller noe da, tror du ikke? ga de deg beskjed om det da du reiste fra barsel? hvilke sykehus har du født på?
anka1976 Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skal ha mitt 4de ks i august, alle har vært planlagt. Med sistemann fikk jeg beskjed under ks at alt så flott ut og at det bare var å få fler:) Gynekologen jeg har vært hos har vært borti ei som har hatt 10 ks som har gått fint!!
Aget Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Heisan Jeg skal ha mitt andre KS bare,men bekymringen er den samme da jeg har en stor svakehet i livmor pga jeg har fjernet en del av den pga en alvorlig exu. Min livmor sprakk sist KS pga for tidlige rier noe jeg ikke skal ha. Men det hele forløp helt udramatisk,KS ble akutt,men var våken og alt gikk rolig for seg. Det viste seg at vannsekken ikke hadde sprukket og da gikk det jo bra med oss begge Men må si jeg er spent på denne gang,når KS blir satt osv,gutten kom en mnd før tiden den gang. Kan godt skjønne bekymringen din,men det går som regel bra:)
3 gutter og venter prinsesse Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Ja da hadde det stått i papirene dine og du hadde fått vite om det. Hadde keisersnitt på Buskerud sentralsykehus.
*nr4isommer* Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2011 godt å høre at det er fler med mangen KS:-) så det er altså en med 10 KS, hjelpe me. hun han befolket verden:-) vi som føler vi har befolket den en del med 4 barn på 4 år,*STOLTE* gleder oss så mye til nok en baby;-) slår meg mer til ro nå som jeg vet at det ville stått i papirene om jeg ikke burde få fler. Takk for svar, men hører gjerne fra fler om dere har noen historier. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå