Gå til innhold

2011 kommer til å bli fantastik!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ bare få dele gledene mine med dere! med NOEN i det heletatt! :)

Jeg skal være forlover til barndomsvenninda mi i august. utdrikkningslag og det hele. I tilleg er det to uker siden jeg fikk vite at jeg er gravid :)

for tre år siden gikk jeg og en venninde gravid sammen. Vi spøkte med at det måtte vi gjøre med neste også.

Vel i dag gikk troll i ord! :) venninda mi her termin 1uke etter meg!! :D hvor kult er ikke det??

hun fødte i mai sist og jeg i september og sa at neste gang måtte vi prøve å gå litt mer sammen :P men at det skulle bli tilfelle å gå sammen med barn nr to og SÅ nære var det jo ingen som hadde inbilt seg! :P

så her sitter jeg å gleder meg til å bli mamma til nr to, til å delde det med venninda mi som også skal ha barn nr to.sønn min skal bli store bror og HAN gleder seg han. jeg være forlover til barndomsvenninda mi. TENK den jula da??måh som jeg gleder meg! NÅ vil jeg ha MAGE og kjenne LIV!

2011 blir fantastisk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse da. åå så morsomt å være gravid med bestevennina si da. det blir sikkert kjempe deilig å være to om dette. masse lykke til da :)

Skrevet

Så bra!! :) Kjenner gleden hos meg også begynner å melde seg nå, er så utrolig deilig når alt begynner å våkne til liv etter en lang og hard vinter! Fuglene synger, sola skinner og folkene kommer ut av husene sine. Kjenner deilige spark hver dag og livet er bra! :)

Skrevet

ja ikke sant?? :) det er fantastisk!

selv om jeg enda bare er kvalm og springer skyttertrafikk mellom badet og senga så gleder jeg meg!! :)

har en annen venninde som har termin i juni nå som BARE syter på facebook statusene sine!! blir så sinna! kan vel glede seg LITT selv om man er dårlig vel?? er så lei av "vondt i dag", "dårlig i dag", "kroppen virker ikke i dag", "dårlig.no" osv!! sjønner at det er grusomt å gå gjennom svangerskapet å være konstant dårlig. men uff... må man syte om det HELE tida?? ;)

er skitt dårlig jeg å akkurat nå men gleder meg som bare det! er det eneste som får meg til å komme meg gjennom det :)

kos dere damer med alt det fantastiske og til og med plagene ;) det er hva vi gjør det til som regel ;)

Skrevet

gratulerer så masse med så mange flotte nyheter!!!:) det høres ut som du har et supert år i vente=)

selv venter jeg en liten prins om 3 uker, og er spennklar for å føde førstemann:)

angående syteinnlegg.. jeg er en av de som har hatt et tøfft svangerskap. begynte å kaste opp 2.5 uker etter eggløsning så babyen var knapt nok til når det begynte.. kastet opp i 3 mnd, og 2 uker etterpå fikk jeg kraftig bekkenløsning, etterfulgt av kynnere 2 uker etter der igjen. hele svangerskapet har jeg gått med grusomt vondt bekken og kraftige kynnere flere ganger i timen.. pga. at jeg er konisert fikk jeg ikke jobbe med de kynnerne, og svangerskapet har vært langt, tungt og smådeprimerende. jeg er ikke glad i å klage, men når man har det vondt og leit gjør man nok det...

så venninnen din som klager på facebook er nok bare innmari sliten hun og..

men det skal sies...jeg gikk ut i permisjon igår, og de siste dagene har vært mye lettere for meg. sikkert noe med at jeg nå er innenfor den "trygge" sonen om fødselen skal starte;) så nå ser jeg langt lysere på alt, og har fått "rydde og vaskekick", og kjenner at jeg faktisk strekker grensene langt over det jeg burde....hihi

og, jeg har ønsket meg barn siste 10 årene i allefall, men hadde aldri sett for meg at jeg skulle si at det ikke er gøy å gå gravid..trodde det skulle være så koselig.. så feil kan man ta:o)

ønsker deg et flott svangerskap uten flere plager enn de du har nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...