♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Nei, har aldri hørt noen har vært misfornøyd med det. Og vi har 3stk av det setet;-D
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Monterte det nå jeg. Utrolig godt sikret må jeg si. Og godt for henne å sitte i
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Til jenta mi fungerte det helt til vi gikk over til beltestol når hun var 4 år. Men sønnen min på 2 får alltid kramper og smerter i føttene når vi har brukt det. Når jeg tar han ut av bilen klarer han ikke å stå på føttene. Er nok noe med hvordan han sitter med føttene. VI har i alle fall måttet bytte til graco cosmic comfort. Dette setet sitter han høyere i også, så på en måte er jeg mer fornøyd med det. Men dessverre går det bare til 18 kg. bakovervendt og det bikket jenta mi når hun var 3.5 år.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Det gjør det jo skitdårlig i test. Leste en test (forovervendt) der selene hadde blitt 20cm lenger i kræsjen! Hadde ikke turd å kjøpe det nei.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Frovervendt ja. Men bakovervendt kommer det meget bra ut i NCAP testen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå