Gå til innhold

Ang bhg plass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke har hørt noe til nå er vel mulighetene små?

Er det virkelig noen som ikke får plass når barnet nesten er 2 år ved oppstart?

Trudde det var full dekning jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så forskjellig når man får svar, så er ikke sikkert du ikke får plass om du ikke har hørt noe til nå.

Her(i Bergen) startet de utsending av brevene i dag, så jeg regner med å vite i morgen eller over helgen.

Full dekning er det i de fleste kommuner, men det er jo ikke sikkert at man får plass i de barnehagene man har søkt i, da havner man i første omgang på venteliste. Så om du ikke får plass må du være litt på hugget selv og etterhvert også ta kontakt med barnehager direkte for å høre.

Skrevet

De sendte ut på tirsdag her. (Bærum)

Hvorfor skal det hjelpe å mase på bhg?

HI

Skrevet

Har du ikke fått plass så hjelper det lite å mase.

Jeg bor i bærum og fikk svar på onsdag. Men vet at flere i min barselgruppe venter på svar. Har du søkt privat eller kommunale barnehager?

Skrevet

Første valget er kommunal, andre valget er privat og der har vi også et eldre søsken som går.

Skrevet

Da k an det være at du har plass i privat. For de sender ut svar fra barnehagekontoret om private neste uke. Men endel private barnehager sender ut svar til sine før det da.

Du kan evt ringe til den private du søkte og spørre om dere har plass der :)

Skrevet

Er vi foreldrene som bestemmer i den private, men har i utgangspunktet lyst på den kommunale.

Jeg vet at i den private er vi de eneste med søskenpri.

Får prøve å være tolmodig.

HI

Skrevet

Er det forskjellig fra kommune til kommune om hvor tid man får vite om man har fått plass??

Fikk vite det en dag etter 1. opptaket var ferdig. Altså for 1 uke siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...