Gå til innhold

Noen som ha prøvd Troll parkdressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har investert i en Troll dress idag og håper jeg blir fornøyd. Har tidligere brukt Reima...

Noen som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt både Reima og Troll var mest fornøyd med Trolldressen. Syns Reima ikke var så slitesterk.

Skrevet

Hørtes lovende ut:)

Flere erfaringer?

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en på nettet på salg. En vinterdress med fast for. Syns den veide ett tonn og var rar i fasongen. Spørs om vi blir fornøyde, men det gjenstår å se til vinteren igjen, for den var veldig stor i størrelsen. Blir nok reimatec videre, hver gang jeg har prøvd noe annet (reføex, name it) har det endt opp med at jeg føler jeg har kastet bort penger., bortsett fra nanook/isbjorn of sweeden som var grei nok.

Men før jeg gir meg skal jeg prøve ticket2heaven på en av barna.

Skrevet

Mitt yngste barn har brukt Reima, så Troll, så Reima og nå når det var på tide med ny dress, ble det Troll igjen. Med avtagbart for.

Mitt eldste barn har vært igjennom en mengde dresser, har nettopp kjøpt en ny Trolldress med avtagbarnt for. Klart beste dressen jeg har vært borti.

Eldste har aldri hatt Reima, men Polarn. Troll, Troll fastfor, Ticket og Lego, Coop, og Reflex.

De er veldig veldig bra. De er tunge når de har fastfor, eller har ulldressen montert inni, da den er veldig tykk, og veldig varm, og derfor tung. Men ellers er jo ikke dressen tung, da må man jo veie med alle de ullklærene man må ha under de andre dressene også da de ikke har for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...