Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist hver dag siden jul:( Ikke alltid store mengder, men føler jeg bare må ha sjokolade hver dag. uffamei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiser daglig selv, i forskjellige mengder ja, hehe.. til vanlig er jeg ikke glad i cola og det holder med et par biter sjokolade, men nå er det de to tinga jeg må ha :P

Skrevet

ikke spist NOE snop eller godteri eller kaker eller noe siden 17 januar...synes jeg er flink ja!

Skrevet

Hver dag. Gjerne 100 til 200 gram om dagen....Virkelig problemer med å begrense meg...

Skrevet

Nå som jeg er gravid spiser jeg lakrits hver dag pga kvalmen. Ellers spiser jo snop i helgene og når vi er på besøk (dersom det blir servert). Kan selvfølgelig skeie ut noen ganger i uka, men da er min svakhet chips og popcorn.

Skrevet

Jeg er utrolig misunnelig på de som klarer å holde seg unna godteri altså! Det er alt for enkelt å få tak i snop nå for tiden:P

HI

Skrevet

MÅLET er vel egentlig å legge snopet på hylla fram til jul igjen..REALITETEN er vel heller at fins det i skapet-spises det..:P

Kan være alt fra litt hver dag, til noen gnager i uka til en gang ihelga. Sitter faktisk med en pose Kims Chips med soucream and onion as we speak:p

Får starte på ny frisk imorra :D

Skrevet

Jeg spiser daglig noe godt, nugatti på skiva, eller 3 ruter sjokolade av den store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...