Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har spist hver dag siden jul:( Ikke alltid store mengder, men føler jeg bare må ha sjokolade hver dag. uffamei
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 spiser daglig selv, i forskjellige mengder ja, hehe.. til vanlig er jeg ikke glad i cola og det holder med et par biter sjokolade, men nå er det de to tinga jeg må ha
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 ikke spist NOE snop eller godteri eller kaker eller noe siden 17 januar...synes jeg er flink ja!
Theaen Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Hver dag. Gjerne 100 til 200 gram om dagen....Virkelig problemer med å begrense meg...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Nå som jeg er gravid spiser jeg lakrits hver dag pga kvalmen. Ellers spiser jo snop i helgene og når vi er på besøk (dersom det blir servert). Kan selvfølgelig skeie ut noen ganger i uka, men da er min svakhet chips og popcorn.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Jeg er utrolig misunnelig på de som klarer å holde seg unna godteri altså! Det er alt for enkelt å få tak i snop nå for tiden:P HI
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 MÅLET er vel egentlig å legge snopet på hylla fram til jul igjen..REALITETEN er vel heller at fins det i skapet-spises det.. Kan være alt fra litt hver dag, til noen gnager i uka til en gang ihelga. Sitter faktisk med en pose Kims Chips med soucream and onion as we speak:p Får starte på ny frisk imorra
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Jeg spiser daglig noe godt, nugatti på skiva, eller 3 ruter sjokolade av den store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå