Marleine79 Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Da var jeg kanskje back da Jeg er en gammel bruker, har en gutt paa snart 6 aar.. Etter skilsmisse, hussalg og masse masse forandringer i livet. Har jeg naa funnet mannen i mitt liv Ville bare si hei
Jojo x3 Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Hei, hei og velkommen skal du være! Kjekt at du har funnet mannen i ditt liv
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Hei.. Skal bli kjekt og bli kjent med deg:)) Koselig å høre du har funnet mannen i ditt liv, etter så mye forandringer i livet ditt.. Gleder meg til å høre fra deg igjen.. Hadde du ett annet nick før? Eller er det så lenge siden du var her at jeg ikke husker deg?? velkommen skal du være iallefall:)
Ranveig R Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 So koseleg! Velkommen skal du vere. Eg har og ein gut på same alder (skulegut til hausten), samt ei jente på snart 3 1/2 år )
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Hei og velkommen (tilbake =) ) Jeg har ei jente på snart 6 år og en gutt på 3 1/2 år. Kjekt å høre at du har funnet mannen i ditt liv, det har jeg også =)
Lene~mor til tre Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Hei velkommen til oss =) Hyggelig at du kommer tilbake =) Jeg har ei jente på 10 1/2, en gutt på 8 1/2 og er gravid i 4 måndte, venter baby i August =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå