Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Er gravid og ønsker meg en gutt:) Vi ønsket oss en gutt også forrige gang(mistet). Ønske om guttebaby kom da jeg var dagmamma og passet på en liten, nydelig og sjarmerende gutt:) Og vi blir jo selvfølgelig glade for jente også, viktigste at barnet er friskt. Hva ønsker dere bim damer? Og hvorfor? HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Som liten ønsket jeg meg alltid gutt. Alle dukkene mine var gutter. Men som voksen ønsket jeg meg mest jente.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Ønsker meg jente har 4 gutter. Men kvart eit svangerskap som kommer takker jeg for at eg vart gravid og kva som kommer takker jeg ja til.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Hvorfor ønsker du deg jente? f.eks.min venninne ønsket seg alltid ei jente fordi hun trodde at gutter er vanskeligere å oppdra, er kjedelige og rett og slett fordi jenter er finere, alt er rosa, kjoler bla bla bla...jeg må si også hun er veldig konservativ HI
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har sett for meg at jeg skal ha en gutt, men nå som jeg faktisk er gravid, så ser jeg litt for meg ei lita tulle inni der. Jeg passer nok bedre som guttemamma, men skal nok klare å ta meg av ei jente også
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Korfor ønsker du gutt ? Vil ha begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Ønsker meg gutt denne gangen. Fordi jeg har gutt og jente og gutten er mye enklere å ha med å gjøre, men det er jo ikke alltid slik selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Spiller egentlig fint liten rolle, men vi har en gutt fra før så det hadde vært moro med jente neste gang.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Ønsker meg en gutt til, har en fra før. Jeg vil gjerne ha gutt fordi jeg vil at barna skal være samme kjønn;) Passer nok også best som guttemamma:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 ønsket meg jente begge gangene, og det fikk jeg
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Jeg er ferdig, og har gutt og jente. Så jeg er fornøyd
Lunapuna1985 Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Har aldri lagt meg opp en mening om hva jeg ønsker meg. Er gravid med en gutt nå og er fornøyd med det. Eneste jeg tenker er at det jo hadde vært ekstra moro om vi fikk det motsatte kjønn ved en senere anledning, for å kunne ha en av hver. Antageligvis er vi fornøyd med 2 barn, og har vi da 2 gutter så prøver vi ikke på et 3. barn i håp om å få en jente.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Jeg ønska meg ei jente denne gangen.Har 2 gutter fra før Men hadde blitt like glad om det hadde vært en gutt til )
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Jeg tror de fleste jenter ønsker seg en jente, tror ikke jeg har møtt noen som sier at de ønsker seg gutt mest! Jeg har alltid ønsket meg jente, og har fått 2 nydelige jenter:))) Har ingen ønske om gutt, men om jeg skulle fått nummer 3 så hadde jeg blitt veldig glad for en gutt da, men som sagt ønsket meg alltid en jente, helst 2 jenter..og jeg fikk ønsket mitt oppfyllt:)!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skulle bare ha ett barn. Fikk det litt sent, og håpte litt innerst inne at det kom en jente. Delvis fordi det nesten bare er smågutter i slekta, og delvis fordi jeg hadde lyst å bli mormor:) Hadde selvsagt ikke spillt noen rolle til syvende og sist:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #17 Skrevet 25. mars 2011 Hvorfor er det da slik at folk som får først en gutt alltid for spørsmålet om de håper på en liten jente når de blir gravide igjen da? Jeg fikk aldri det spørsmålet når jeg hadde en jente og ble gravid igjen.. Jeg vet at det også er veldig mange som hater når folk spør om slikt, og det kan jeg forstå..det er uansett viktigst at barnet er friskt
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #19 Skrevet 25. mars 2011 Det dummeste jeg hører er at "jeg trur alle jenter ønsker seg jente". Hvorfor MÅ alle jenter ønske seg jente? Jeg ønsket meg friskt barn, kjønnet ville jeg ikke vite før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Hehe, IKKE jeg heller. Jeg har jente, men det er iallefall bare tull at de fleste ønsker seg jente. De aller fleste menn ønsker seg f.eks gutt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #21 Skrevet 25. mars 2011 Ok, kanskje ikke alle...men mange da. Jeg trodde også mannen min ønsket seg gutt da jeg traff han, tenkte at de fleste mannfolk kanskje ønsket seg en gutt, men i hans familie er det 80% gutter så han ble fra seg av glede da det var en jente:) Men vet at noen av kompisene hans synes det er stas med gutt så stemmer nok at mange menn ønsker seg gutt. Og kvinner jenter.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #23 Skrevet 25. mars 2011 Det der er bare tull og det tror jeg du vet. Jeg tror de fleste ønsker seg en av hver. Jeg var likegyldig til kjønn med førstemann og fikk jente. Andre gangen ønsket jeg meg veldig gutt. Ikke på vegne av mannen men fordi jeg ønsker meg en sønn. Selv om du er fornøyd med to jenter betyr ikke at alle andre ønsker seg det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #24 Skrevet 25. mars 2011 Nei kan godt være mange ønsker seg en av hver, så lenge de bare skal ha 2 barn. Jeg skal også bare ha 2 barn. Og jeg ønsket meg en jente som nummer 2 også fordi jeg tenkte praktisk, og for det jeg helst ville ha av samme kjønn kjønn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå