Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg skal ikke amme nestemann, men en får jo gjerne melk i puppene før fødselen. Kan en få tabletter som stopper melkeproduksjonen i svangerskapet, eller må en vente til etter fødselen?
fox`y Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Du får de etter fødselen, bare gi beskjed til jordmor at du ikke ønsker å amme. man produserer kunn råmelk i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå