Gå til innhold

Juli mammaer i Bergen


Anita78  -  Bergen

Anbefalte innlegg

Hei, da sender jeg på nytt inn reservasjon på Jacob Aall den 29 mars kl 17.00. Passer tiden, Jg smset med am86 og vet at hun slutter kl 17 på jobb, men stater på at hun kommer etterpå.

 

Min andre halvdel drar i Nordsjøen igjen, mandag :( så da må jg gå kl 18.45 idet jeg ikke har barnevakt lengre, så derfor tenkte jeg kl 17. Går det fint for dere andre??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kommer selvfølgelig;)

 

Blir kjekt dette... Jeg er ferdig på jobb i åsane kl 17 så er der nok ikke før halv 6...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et litt vanskelig tidspunkt for min del, tror ikke jeg klarer det. Håper vi kan avtale litt senere neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, aprilgutt og julinurk ,selvfølgelig kan vi avtale seinere neste gang. Vi blir nok sittende en stund så om du klarer å ta en liten tur innom så er det bare å komme :)

 

Passer kl 18 eller 19 da best ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Etter å ha prøvd meg en tur til byn i dag for å komme meg til legen må jeg bare innse at bekkenet streiker helt og det er umulig for meg å komme på treff i morgen. Blir nok til at jeg må tilbringe stort sett resten av svangerskapet hjemme i stuen dessverre. Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, det var jo kjempe synd å høre. Håper at det er en mulighet for at du kanskje blir bedre!!! Ikke kjekt å ha det slik nei. Skulle du nå føle at du vil ha besøk heller hos deg en dag, så er sikkert noen opp for det, i allefall jeg. Hadde det her flere ganger når jeg gikk gravid, blir da kjent under litt andre omstendigheter, og det var gøy. Ellers så må gjerne skrive hvordan deg går med deg, slik at vi kan treffes når din lille jente er født.

 

God bedring !! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har vi bestemt ny tid, og dag slik at du og kan komme. Da blir det torsdag den 14 april kl 19.00 på Egon torgallm :)

 

Så da sees vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...