Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid og regnet ut at jeg må være 4+3 på vei:) Jeg og mannen har bedt folk hjem til oss i helgen og vi har ikke lyst til å fortelle den store nyheten enda. Noen som har noen gode tips til hva jeg kan si til de andre? En unnskyldning for å ikke drikke alkohol liksom,uten at de får mistanke
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Du trenger ikke si noe som helst. Bytt ut rødvin med blåbærjuice, evt, drinker blander du uten alkohol. Heller noen vin i glasset ditt så er det ingen som stusser på at du som vert av og til må ut på kjøkkenet, og antagelig legger ingen merke til at du har med deg glasset ditt som du heller ut og bytter med juice. Gratulerer med baby i magen forresten!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 gå på polet og kjøp deg ei flaske alkoholfri drikke, de ser ut som ei flaske med vin ol. eller lag deg ei blanding av egen drikke eller ta den vanlige, du føler deg uggen for tiden, dårlig mage, vondt i hode osv. så du holder deg unna alkohol. jeg festet i et år uten og drikke, og folk fikk sjokk da de fant ut at jeg var klinke edru drakk egen blandede drinker, energidrikker og brus --- jeg drakk på fest rundt 4 uker (var ikke klar over at jeg var gravid) og vil fraråde det, jeg har aldri vært så dårlig før som jeg ble da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå