Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 er d noe jeg kan føre på for å få igjenn på noe.. barnehage? kjøring til jobb,el må d være en viss avstand? er bare 10 min kjøre en vei.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Du har ikke nok kjøring for å kunne skrive av noe. Kjørekostnaden må overstige 12000,- og med 20min. kjøring så kommer du ikke opp i den summen. Barnehage kan du skrive av.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 er barnehage noe som er regnet ut og er med på d som står jeg får ijenn,eller er d noe jeg skriver på selv og får utnom d som står?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 De fleste barnehager innberetter det som er betalt, slik at det kommer frem som en egen post i selvangivelsen. Hvis ikke det er ført opp fra før, så har du nok fått en årsoppgave fra barnehagen, slik at du kan føre det opp selv. Jeg tror maksbeløp er 25000 for ett barn, og 40000 for to(eller fler?) Maksbeløpene står sikkert i rettledningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå