Mammatiljente-09<3 Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Det er blitt så vanvittig populært å tattovere barnas navn forskjellige steder på kroppen...hva syns dere om dette?
Absolutt mamma Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Tenker det er ikke sikkert at barna, når de feks er 16 år, synes det er noe morsomt at mamma og pappa går med navnet deres på kroppen.
Gjest Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Jeg synes det er litt harry, men vil gjerne tatovere noe som representerer dem. Da blir det ikke pinlig for dem når de blir eldre, og jeg føler det ligger mer tanke og følelse bak en slik tatovering. Når det er sagt, er jeg ikke sånn kjempeglad i masse tekst på tatoveringer ellers heller, så kan være derfor.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg syns det er fint og det viser barna at man elsker de og de betyr mye. Men det kommer helt an på hvordan foreldre man er. Vi elsker tatoveringer, hører på rock og er nok litt mer den "typen". Mannen har jenta vår under skulderen. Med et banner med navn, fødselsdato og klokkeslett. Også er det en due som holder banneret. Ikke så stor tatovering men veldig fin og stilren.
* 5 om dagen * Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 min mening har ikke så mye å si for andre, de må gjerne ha det for min del. men jeg kan ikke begynne å tatovere alle mine 5 barn,derav noen doble navn på min kropp asså....det blir alt for mye... men jeg kunne tenkt meg å tatovert 5 små stjerner, i forskjellige str...men vet ikke om jeg kommer til å gjøre det noen gang.
gerd Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Det eneste som til nød kunne fått meg til å vurdere det var om ett av barna mine døde. Jeg synest det er harry og hadde klikket om min mor hadde gått rundt med mitt navn på kroppen.
Monajenten Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har sett mange fine navnetattoveringer men ville ikke hatt akkurat det selv. Jeg har fødselsdatoene, og sommerfugler som representerer dem.
Mille** Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Grusomt og harry. Men jeg syns generelt at tatoveringer er utrolig harry og stygt, om det er navn, sommerfugl eller roser man har fått tegnet på seg. ;o)
Gjest meg&mini Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Jeg kjenner mange som har det og jeg er ikke helt fan av det selv. De fleste har en stor tatovering, feks på korsryggen eller armen. Det jeg tenker er hvor de skal ha neste tatovering når neste ungen kommer? Man kan ikke akkurat gjøre forskjell heller? Det blir jo passe kjipt å navnet på lillebror på foten, når storesøster er på et større og mer synlig område, om dere skjønner? En venninne av meg har ikke tenkt til å ta tatovering av navnene på de framtidige barna sine. Navnet og datoen til barnet hennes er på armen og den synes nesten hele tiden. Jeg skjønner jo greia med det og jeg har jo en tatovering av min sin selv. Men det er kun datoen og den er i romertall. Og siden den er så liten så har jeg plass til alle datoene til mine framtidige barn på samme sted.
~sjiraff~ Skrevet 27. mars 2011 #14 Skrevet 27. mars 2011 Kommer litt ann på tatoveringen, men synes i utgangspunktet at det er litt harry.
Stellaborealis Skrevet 27. mars 2011 #15 Skrevet 27. mars 2011 Nå er jo jeg en av de som har det. Jeg har initialene til barna mine tegnet som et lite monogram på håndleddet. Men synes store prangende navn og datoer blir for voldsomt, ville ikke hatt det selv.
Ksenia & Anjem Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 synes ikke noe om tattoveringer i det hele tatt jeg
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 Harry. Er generelt ikke fan av tattoveringer, da.
hit og dit Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har til gode å se en jeg synes er fin. Møtte en mann som hadde Markus på hele underarmen, og av en eller annen grunn så ble jeg sittende å fundere på denne. Markus er jo et veldig vanlig navn. Det kan jo være både naboen min og kameraten min sin sønn. =P Men det betyr nok noe for han, og det er jo viktigere enn hva jeg tenker på. På andre synes jeg tattoveringer er stilig, og noen passer godt store og mange også. Selv vil jeg ikke ha, men liker stilen hos noen. Men navnetattovering liker jeg ikke.
2010 Mammaen Skrevet 27. mars 2011 #20 Skrevet 27. mars 2011 Folk gjør som de vil, men jeg liker ikke tatoveringer - enten det er navn til barna sine eller andre ting. Synes kanskje ikke tatoveringen i seg selv er harry, men av en eller annen grunn er det en overvekt av harrye mennesker som har det.
-Rime- Skrevet 27. mars 2011 #21 Skrevet 27. mars 2011 Jeg synes det er kjempe harry, men jeg synes det i det hele tatt er stykt med store tattoveringer og tottoveringer som er kjempe synlig jeg da. Men har en mann som vil ha navnet til datteren vår utover hele armen... uff uff. men folk er forskjellige heldigvis.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. mars 2011 #22 Skrevet 27. mars 2011 Kommer litt ann på personene. Jeg på meg hadde det vært utrolig harry eller stygt som er like ord =0). Men andre som har litt kulere stil enn meg er det stilig =0).
<3 mine søte små<3 Skrevet 27. mars 2011 #23 Skrevet 27. mars 2011 jeg har ikke tatoovert navnet , men hans stjernetegn \, med kirsebærblomster rundt
The Bad Gal Skrevet 28. mars 2011 #24 Skrevet 28. mars 2011 Jeg liker det, har det selv. (stort også) Kan lett skjule navnetatoveringene da de er på ribbeina mine, så tviler på det blir et stort problem når barna mine er eldre, jeg sprader neppe rundt i bikini så ofte da likevel... Jeg bryr meg ikke om hva andre synes, men registrerer jo at folk synes det er harry, lavmål, resurssvakt osv. Registrerer også at de samme menneskene ikke engang kan stave ordet tatovering riktig, så hva de mener veier liksom ikke så tungt for meg, kan du si ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå