Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Amanda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint ^^,

Jeg liker det navnet veldig godt.. Har vurdert det navnet selv om vi skulle få en jente denne gangen og :)

Skrevet

Helt og holdent grusomt navn.

Det høres ut som tatt rett ut av Dynastiet/Falcon Crest på 80-tallet.

Får helt vondt når jeg hører om barn med dette navnet!!!

Skrevet

Synes det er fint:)

Skrevet

Unnskyld, men jeg får assosiasjoner til sånne jenter som sier: "Jammen jeg skal jo bli modell, så jeg trenger ikke å jobbe. Jeg heter Amandaaa!" Haha. Sorry. Skikkelig fordomsfullt og jævlig, I know...

Skrevet

Eneste jeg kjenner som heter det er Jehovas Vitne, og en smule rar. Dårlig assosiasjon.

 

Ellers tenker jeg på Friends hver gang jeg hører navnet (A man, da-a!)

Skrevet

Nydelig!!! Datteren min heter det, navnet er latinsk og betyr elskede, det er heller ikke så mange som heter det her til lands.

Skrevet

Nydelig :-) :) datteren min heter også det :-)

Skrevet

Mandig, stygt og grufullt harry.

Skrevet

Datteren min heter også Amanda:) syns det er kjempe fint.

 

Skrevet

Forferdelig stygt navn.

Stakkars små jentene som må hete noe så fjollete.

 

Skrevet

Fjollete? Hehe.. Jaja, deg om det. Godt vi har forskjellige meninger, for hvis alle hadde likt navnet og brukt det hadde datteren min mest sansynligvis hatt et annet navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...