Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Kjempe fint ^^, Jeg liker det navnet veldig godt.. Har vurdert det navnet selv om vi skulle få en jente denne gangen og
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Helt og holdent grusomt navn. Det høres ut som tatt rett ut av Dynastiet/Falcon Crest på 80-tallet. Får helt vondt når jeg hører om barn med dette navnet!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Unnskyld, men jeg får assosiasjoner til sånne jenter som sier: "Jammen jeg skal jo bli modell, så jeg trenger ikke å jobbe. Jeg heter Amandaaa!" Haha. Sorry. Skikkelig fordomsfullt og jævlig, I know...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Eneste jeg kjenner som heter det er Jehovas Vitne, og en smule rar. Dårlig assosiasjon. Ellers tenker jeg på Friends hver gang jeg hører navnet (A man, da-a!)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Nydelig!!! Datteren min heter det, navnet er latinsk og betyr elskede, det er heller ikke så mange som heter det her til lands.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Nydelig :-) datteren min heter også det :-)
1+1=3<3 Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Datteren min heter også Amanda:) syns det er kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Forferdelig stygt navn. Stakkars små jentene som må hete noe så fjollete.
1+1=3<3 Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Fjollete? Hehe.. Jaja, deg om det. Godt vi har forskjellige meninger, for hvis alle hadde likt navnet og brukt det hadde datteren min mest sansynligvis hatt et annet navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå