Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Hvordan slutte å klø meg ihjel i den tørre hodebunnen min? Er nok rettetangens skyld, men har så lite lyst å slutte å bruke den. Bruker den bare en gang i uken, og har noe varmebeskyttende i håret, men hvordan beskytte hodebunn? Noen gode råd? Eller må jeg bare kaste rettetangen...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Ikke kast rettetangen din. Det er lite sannsynlig at den er årsaken til problemet. Det er veldig vanlig å ha tørr hodebunn og i allefall på denne tiden av året. Kjøp deg heller en shampoo for tørr hodebunn så skal du se problemet løser seg Nå skal jeg banne i kirka: Jeg er frisør og har til tider hatt store problemer med tørr hodebunn. Den eneste shampooen som har virket på meg er Head and Shoulder (det skal jeg ikke si som frisør). Kjøp den for sensitiv hodebunn. Massèr den godt i hodebunnen og la den virke et par minutter. Burde hjelpe etter et par til tre vask. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå