Gå til innhold

Tørr hodebunn av rettetang


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slutte å klø meg ihjel i den tørre hodebunnen min?

Er nok rettetangens skyld, men har så lite lyst å slutte å bruke den. Bruker den bare en gang i uken, og har noe varmebeskyttende i håret, men hvordan beskytte hodebunn?

 

Noen gode råd?

 

Eller må jeg bare kaste rettetangen...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kast rettetangen din. Det er lite sannsynlig at den er årsaken til problemet. Det er veldig vanlig å ha tørr hodebunn og i allefall på denne tiden av året.

 

Kjøp deg heller en shampoo for tørr hodebunn så skal du se problemet løser seg :) Nå skal jeg banne i kirka: Jeg er frisør og har til tider hatt store problemer med tørr hodebunn. Den eneste shampooen som har virket på meg er Head and Shoulder (det skal jeg ikke si som frisør). Kjøp den for sensitiv hodebunn. Massèr den godt i hodebunnen og la den virke et par minutter. Burde hjelpe etter et par til tre vask.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...