Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Det er flere år siden mannen min viste i handling at han ikke var glad i meg lenger.Det er snart ett år siden han sa det.Han vil vekk fra meg,men vi må vente til vi har ordnet opp i økonomien.Han syns jeg er lat,fet,irriterende,dum,gal,uansvarlig,rotete,ukultivert..... Jeg dro til en eks.Utsultet på nærhet.Vi hadde det så fint sammen en gang...i sengen iallefall.Vi kler av oss,jeg føler ingenting.Bortsett fra at det er deilig med hud,naken hud,varm hud.Når han er ferdig står han opp kler på seg,tar en røyk og sier han skal kjøre meg til byen,kommenterer hvor fet jeg er blitt.Jeg smiler,ler,later som jeg er tøff og ikke bryr meg. Hvorfor kastet jeg bort mannen som elsket meg,som gjorde alt for meg.Som holdt rundt meg.Knøt lissene mine da jeg var gravid.Kom hjem med roser.Elsket med meg.Laget middag til meg.Holdt meg i hånden til jeg sovnet.Var han ikke spennende nok for meg.Jeg kjeftet på han hele tiden,var en dust,en fæl og ond heks.Var han ikke spennende nok for meg. Det er for sent å angre nå.....Min sjanse er borte for alltid.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Dette var trist å høre! Jeg trur alle har mulighet til ordne opp når de virkelig vil. Du må ta tak i deg selv og livet dit. Ikke for en mann. Men for din egen lykke. Du trenger han ikke for å ha det bra, men du trenger et godt forhold til deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå