Gå til innhold

Svigermor sa til meg, hvis mannen min finner en ny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så må hun jo ta i mot henne med åpne armer. Ble litt paff, og visste ikke hva jeg skulle svare. Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm... hvorfor nevner hun det i det hele tatt? Er dere skilt lag? Hvis dere er sammen og har det bra, synes jeg det var VELDIG rar vinkling, jeg hadde da bedt henne om å passe sine egne saker.

Skrevet

Nei, vi har ikke tenkt på skilsmisse, og har 4 småbarn sammen. Ikke var svigermor opptrekt heller da hun sa det..

Skrevet

Da hadde jeg sagt til henne at det var frekt og respektløs sagt, for hennes sønn HAR allerede valgt deg, og det er noe hun må leve med enten hun vil eller ikke.

Klem!

Skrevet

Takk! Lurte på om det bare var meg som var ekstra hårsår, eller om det var frekt av henne...

Skrevet

Sylfrekt av svigermor. Sa hun det helt ut av sammenheng eller kom dere inn på liknende tilfeller i en samtale?

(..er heller ikke noen selvfølge å ta i mot en "ny" dame med åpne armer dersom sønnen din er en dust og stikker fra kone og fire barn. Syns nå jeg da)

Skrevet

Ja, det var tankeløst av henne, vil jeg si.

Lurer på hvordan hun hadde tatt det dersom du svarte: "Ja, og hvis DIN mann fant seg en ny, ville jeg også tatt imot han med åpne armer"...

Skrevet

Voi, for en merkelig ting å si sånn ut av det blå.

Du får si at dersom svigerfar får seg ny dame, vil du ta imot ham med åpne armer ;o)

Skrevet

Nei guri malla! Det er det rareste jeg har hørt! Hadde blitt helt paff sjæl.. eller kanskje jeg hadde svart:"Er du morsom eller? Du blikke kvitt meg, vettu..mohahaha" :P

Skrevet

Var det i noen sammenheng eller bare slang hun det ut i lufta!?

Skrevet

Hun må jo ha sagt det i en sammenheng?

Og det hun sier er jo egentlig helt rett. Selvfølgelig må hun godta det om sønnen finner seg ny dame. Hun har da ingenting med det å gjøre. Fins massevis av stemødre her inne. Hvordan hadde de opplevd det om deres nye svigermor nektet ha noe med dem å gjøre? JO, de hadde lagt inn innlegg her og fått massiv støtte;)

Om det er tatt helt ut av sammenheng er det merkelig å si noe slikt. Men da tror jeg at jeg ville bekymret meg mer over at svigermor begynner å bli tullete enn hva hun akkurat sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...