Gå til innhold

Er denne mannen merkelig, eller overanalyserer jeg? Avstandsforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann før jul i fjor, og han bor i Ålesund, mens jeg bor i Oslo. Han var her nede i forbindelse med jobben, og vi innleda en flørt. Jeg har også besøkt han i hans hjemby, men da var vi kun inne i huset hans, vi var knapt nok i byen... Jeg syns det er rart, og har begynt å lure på om han har flere damer. Til meg sier han at han er utrolig betatt av meg, vi snakker om alt, og han har vært her nede ett par ganger. Jeg kunna godt ha tenkt meg å besøkt han igjen, og kanskje etterhvert hilse på sønnen hans, men da blir han litt rar. Vanskelig å forklare det... Han sier alle de riktige tingene, men så mener han at det er best at han kommer hit heller, for det er så godt å ta seg en Oslo-tur, og han har noen kompiser her også.

Skulle ØNSKE at han ville ha meg på besøk, og at han var like interessert i meg. Han sier han er det, men er det ikke rart at han ikke virker keen på å ha meg til Ålesund? Jeg kunna flytta for denne mannen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det må være noe han skjuler. Enten er han sammen med mora til barnet (eller på veg tilbake dit og holder deg som åpen mulighet hvis det skjærer seg der), eller så har han flere damer på gang.

Skrevet

Han er selvfølgelig opptatt og hadde fått låne et hus da du besøkte ham.

Skrevet

Nei, han er ikke sammen med mora til barnet, det ble slutt da ungen var født. Det VAR hans hus, med hans bilder, hans klær og hans kontor. Det var ikke spor etter noen dame der...

Skrevet

Har opplevd det samme og det ble ingenting av det.

Skrevet

Ålesund er jo et mindre sted, og hvis forholdet deres fortsatt er litt hemmelig/uavklart så syns han kanskje det er rart å gå rundt med ei dame på gata, hva skal han si NÅR (ikke hvis, en lørdag i byen på et så lite sted da møter du garantert noen som skal slå av en prat) han treffer kjente, han vet kanskje ikke om han kan presentere deg som kjæresten eller ei venninne eller hva? Veit ikke helt jeg altså, menn er rare. Men ville ikke dumpa han på så usikkert grunnlag, bare prøvd å finne ut hva det bunner i.

Hvordan er det når han er hos deg da, er dere sammen med dine venner eller bare dere to? Litt lettere å være hemmelig nyforelska i Oslo, man treffer ikke så ofte på kjente som man må forklare for ;-)

Skrevet

Mine erfaringer med menn fra Ålesund og omegn er veldig dårlige må jeg desverre si :( Det er noe spessielt med de, og det har det alltid vert.. Har bodd der bare i 2 år ca, men det ligger noe i luften over hele den byen synes jeg, noe rart mystisk noe.. Og jeg har hørt så mye negativt om menn generelt fra dette området og omegn, lurer på hvorfor, men jeg har selv flere dårlige erfaringer av spesielle rare menn, og tilogmed voldelige menn både psykisk og fysisk.

Mener ikke å skremme deg, men det er min oppfatning av Ålesund og omegn, kansje jeg bare har hatt veeldig uflaks akkurat der :)

Ellers så synes jeg han burde kunne be deg hjem ja, litt rart at han bare vil komme til Oslo? Du bør kansje se det ann litt før du gjør et drastisk valg som å flytte altså.

Lykke til uansett :)

Skrevet

virker som om han har flere damer. spør han. spør han hva han vil med deg? om han ikke kan svare og ikke klarer å si noe du kan forholde deg til, så er det nok ikkenoe å hente.

Skrevet

14:02:

Du overdriver ikke en smule nå?

Har blitt såret av et par menn fra Oslo, så det ligger noe i Oslo-luften av dårlige menn. Hehe...

Skrevet

Min erfaring med menn er at om man synes noe skurrer så er det noe som skurrer.

Skrevet

Det ligger masse bilder ute på fb av han og ei han jobber sammen med, og de ser nesten forelska ut. Men det benekter han. Lurer på å droppe hele fyren, men vi har hatt en utrolig kjemi til nå. Lurer på om hun vet om meg?

Skrevet

Er det deg som møtte han bankmannen??

Skrevet

Jeg har gode kjennskap til Ålesund. Hvem er denne mannen? Kanskje jeg kan fortelle deg det du ikke vet om han :)

Skrevet

Jeg kan jo nesten ikke legge ut navnet hans her da:/ Han jobber i bank ja.. Tør nesten ikke å skrive mer enn det.

Skrevet

Magefølelsen har rett! Her er det klart noe som ikke stemmer! Trekk deg ut før du blir skikkelig såret!

Skrevet

Men han er jo så skjønn også da... Vi har det helt perfekt sammen når vi er sammen. Han kommer jo hit snart igjen også, det er bare rart at han ikke viste meg byen. Men det kan jo hende det er som hun sier her over, det er en veldig liten by.. Kanskje jeg skal overraske han med ett lite besøk neste helg:)

Skrevet

Kanskje han bare ikke vil at du skal treffe sønnen enda?? Før det er litt mer stabilt mellom dere.

Jeg hadde ikke presentert noen for mine barn hvis ikke vi var i et ordentlig forhold som hadde vart en god stund.

Skrevet

Skulle ønske jeg kjente noen som kjenner han... Det er helt fryktelig å leve i uvisshet... Jeg har blitt såra så mange ganger at jeg begynner å miste håpet om at det finnes noen for meg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...