Gå til innhold

Noen som vil anbefale en god og fin barnestol til nyfødte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er maxi-cosi bra? finns det forskjellige modeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxi Cosi er bra ja. I Norge finnes vel for tiden CabrioFix og Pebble som babystoler.

Skrevet

Vi har maxi cosi og er knallfornøyd! :)

Skrevet

Har selv akta graco babystol, syns den er veldig tung. Skulle jeg hatt ny nå ville jeg heller gått for maxicosi. De veier ikke like mye og er lettere å bære med seg.

Skrevet

akta graco er best på sikkerhet. spesielt på sidebeskyttelse. jeg har brukt dette setet til begge mine. ja det litt tungt, men man går nå ikke rundt å bærer på setet med barnet i særlig lenge om gangen. inn og ut av bilen.

Skrevet

Akta Graco anbefaler jeg også! Synes ikke det er spes tungt, sammenliknet med feks izi sleep. Også er det en super pris! Ca 2000,- inkl base

Skrevet

Takk for svar :-)

Hvor selger de akta graco? Har noen en link til et slikt bilsete?

Skrevet

Trodde d var maxicosi som hadde "vunnet" de sikkerhetstestene jeg på klasse 1 seter og Besafe izi combi i klasse 2.

Til HI: sjekk ut forbrukerportalen.no og de svenske pluss-testene, så ser du hvem som scorer best.

Skrevet

De fleste babyutstyrsbutikker selger Akta Graco. Logico S heter babystolen.

www.aktagraco.se

Skrevet

Trenger nødvendigvis ikke være "vinner" av test for å være en bra og godkjent bilstol!

Skrevet

Nei trenger ikke være vinner, men her var det noen som påsto graco var best på sikkerhet, men i den siste norske testen (som var i naf-bladet motor også) der var det maxi-cosi pebble med base som scora høyest.

Eneste med den er at det kun isofix-base som kan brukes. Maxi-cosi cabriofix med easyfix base har kombinert base, altså for både isofix og vanlige belter. Vi har sistnevnte festa med vanlig belte og er superfornøyd. Basen kan enkelt flyttes over til en annen bil (latterlig enkelt, som mannen sa). Er veldig fornøyd med maxi-cosi. Lett bilstol. Izi-sleep f.eks. er veldig tung, den hadde vi sist (leide gjennom if).

Skrevet

Nei, en trenger selvsagt ikke velge den bilstolen med høyest score, men når jeg kjøper bilstol og den ene scorer 82 og den andre 68, så velger jeg selvsagt den med 82 såfremt den passer inn i bilen (at det er plass, har isofixfester etc).

Hilsen12:36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...