Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Er maxi-cosi bra? finns det forskjellige modeller?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Maxi Cosi er bra ja. I Norge finnes vel for tiden CabrioFix og Pebble som babystoler.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Har selv akta graco babystol, syns den er veldig tung. Skulle jeg hatt ny nå ville jeg heller gått for maxicosi. De veier ikke like mye og er lettere å bære med seg.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 akta graco er best på sikkerhet. spesielt på sidebeskyttelse. jeg har brukt dette setet til begge mine. ja det litt tungt, men man går nå ikke rundt å bærer på setet med barnet i særlig lenge om gangen. inn og ut av bilen.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Akta Graco anbefaler jeg også! Synes ikke det er spes tungt, sammenliknet med feks izi sleep. Også er det en super pris! Ca 2000,- inkl base
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Takk for svar :-) Hvor selger de akta graco? Har noen en link til et slikt bilsete?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Trodde d var maxicosi som hadde "vunnet" de sikkerhetstestene jeg på klasse 1 seter og Besafe izi combi i klasse 2. Til HI: sjekk ut forbrukerportalen.no og de svenske pluss-testene, så ser du hvem som scorer best.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 De fleste babyutstyrsbutikker selger Akta Graco. Logico S heter babystolen. www.aktagraco.se
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Trenger nødvendigvis ikke være "vinner" av test for å være en bra og godkjent bilstol!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Nei trenger ikke være vinner, men her var det noen som påsto graco var best på sikkerhet, men i den siste norske testen (som var i naf-bladet motor også) der var det maxi-cosi pebble med base som scora høyest. Eneste med den er at det kun isofix-base som kan brukes. Maxi-cosi cabriofix med easyfix base har kombinert base, altså for både isofix og vanlige belter. Vi har sistnevnte festa med vanlig belte og er superfornøyd. Basen kan enkelt flyttes over til en annen bil (latterlig enkelt, som mannen sa). Er veldig fornøyd med maxi-cosi. Lett bilstol. Izi-sleep f.eks. er veldig tung, den hadde vi sist (leide gjennom if).
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #15 Skrevet 25. mars 2011 Nei, en trenger selvsagt ikke velge den bilstolen med høyest score, men når jeg kjøper bilstol og den ene scorer 82 og den andre 68, så velger jeg selvsagt den med 82 såfremt den passer inn i bilen (at det er plass, har isofixfester etc). Hilsen12:36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå