Hannah_84 :) Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Har jo milo som jeg vasker mine ullklær med,bruker vi det samme til babyen? Har jo kjøpt inn vaskemiddel som jeg vasker de andre klærne med, (til babyen,uten fargestoffer og parfyme) men så skulle jeg vaske ull,og vart plutselig litt usikker....
Babyønske �� Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Den vasker jeg med vanlig Milo. Bruker uten parfyme til vanlig. Men ull blir ikke brukt så mye, så da tar jeg sjansen på å bruke med parfyme. Kan jo ta en eksta skylling hvis man vil, for sikkerhetsskyld
TiNi88 Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Det finnes Milo uten parfyme, men er få butikker som fører det! Kan jo med fordel brukes om man kjøper mye ull til babyen
Hannah_84 :) Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 takk for tilbakemelding:) siden jeg er så «forsiktig» med de andre plaggene, tenkte jeg å være det med ullet og,vertfall de helt små størrelsene men ekstra skylling går jo sikkert bra også
Mai♥ April♥ Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bruker Neutral sitt ullvaskemiddel. Vil tro de har det i de fleste dagligvarebutikker.
lillespiren2:) Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har en flaske milo uten parfyme stående, som ikke har blitt brukt i det heletatt, så tenker jeg skal ta denne i bruk til babyulla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå