Gå til innhold

Merking av tøy i bhg. Hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klistrelapper eller strykelapper?

Erfaringer fra barnehagemødre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tøymerketusj fra bokhandelen.

Det er en vannfast tusj som er ekstra motstandsdyktig mot vaskemidler, umulig å slite vekk.

Skriver navn eller initialer på vaskelappene eller på de ferdige merkelappene som sitter i mer og mer av barnetøyet. Veldig enkelt og veldig greit. Har en tusj i skuffen på badet, en på kjøkkenet og en i gangen, merker fortløpende nytt tøy og har aldri mistet noe.

Skrevet

Bruker både merketusj, klistrelapper og strykelapper, alt til sitt bruk. Men helst merketusj der det lar seg gjøre.

Skrevet

Ville ikke brukt klisterlapper på tøy! Strykelapper er jeg veldig fornøyd med:-)

Skrevet

Nei, ikke klistrelapper på tøy, men på f.eks. regntøy, inni sko, på leker, akebrett, ski ...

Gjest Filifjonka
Skrevet

På klær har jeg brukt stryk-på-lapper. På regntøy og slikt har jeg skrevet navn med tusj. På matboks og "harde" ting har jeg brukt klistrelapper. Men stryk-på-lappene krever at du faktisk må stå og stryke dem på da, så hvis du vet med deg selv at det ikke blir gjort så kjøp en tusj.

Skrevet

Bestilte halvparten med strykelapper og halvparten med klistelapper. Så kjøperjeg evt. en tusj ved behov. :-)

Skrevet

Jeg har strykelapper og ser at jeg merker mer og mer med tusj. Gidder ikke gå igang med stryking hver gang et nytt plagg skal merkes.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med navnestempelet som vi har kjøpt!

Skrevet

Tips: bruk rettetang istedenfor strykehjern når lappene festes. Kjempeenkelt og går raskt.

Jeg bruker tusj og strykelapper på klær og klistrelapper på matbokser etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...