Gå til innhold

Bugaboo Cameleon selges! Kom med bud! :) bag + sportsdel


bassegutten

Anbefalte innlegg

Vogna er i god stand. understellet er fra 05, men alt trekket til vogna er fornyet. Mye er kjøpt nytt i 2011.

 

Har blandt annet et ekstra bakhjul, koppholder, parasol(brun)l, ståbrett/søskenbrett, myggnetting,regnnett, UV-nett, et oransj, brunt og sort trekk til vogna, basen ei beige/sand.

Følger også med adapter til maxi cosibilstol og vinterhjul! Har og et trekk til stellevesken til bugaboo i lik farge som basen (sand). Dette er masse tilbehør i forhold til pris.

 

Eneste"problemet" med vogna er at om du skal klappe den heelt sammen, kan den være litt vrien å få opp igjen, men kommer alltid etterhvert. Dette er et typis kproblem på buggabo. Men det er ikke nødvendig å klapp den helt sammen for å få i bilen f eks. når du har klikket av baggen, blir understellet mindre ved å svinge inn fremhjul til bakhjul og tar da liten plass. Eneste gangen jeg var nødt å klappe den helt sammen var da jeg skulle fly. Har utenom brukt denne som ekstra vogn tilå ha i bilen på shopping. Pent brukt.

 

Kjempegod vogn med bag og sportsdel. Er jo bare en så lekker, liten og tidløs vogn.Har vert kjempefornøyd selv.

Vogna er jo superlett, og er en drøm å kjøre i fort tempo.

Har nok enda mer tilbehør som jeg ikke har kommet på å nevne. Alt vaskes før salg :)

 

Selges høystbydende over 4000.- Kan levere i jæren og stavanger området. Sendes mot porto og forhåndsbetaling.

Mottar gjerne bud! =)

 

 

Ta kontakt på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil absolutt råde deg til å selge tilbehøret separat. Det kan du tjene penger på. En vogn med feil er vanskelig å selge, så jeg vil tro at du vanskelig får solgt den separat for over 2500,- Det er ikke stor verdi i en vogn som ikke fungerer 100% som den skal. Tilbehøret derimot, kan være veldig lettomsettelig, og så ser du etterhvert hvor billig du kan selge vogna for ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ar faktisk vurdert dette nå, og det kan være det er det mest lønnsomme for meg. Men er usikker på hvor mye jeg kunne fåt for vogna i forhold til å selge den delvis.

Har du selv hatt denne vogna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Gecko.. Legg ut en annonse på tilbehøret, til halv pris av nypris. Tror sikkert du kan få mer en 2000,- for vogna separat, men er litt usikker,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...