Gå til innhold

Frustrasjonsinnlegg.... langt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig frustrert nå om dagen.

Har ikke fast jobb, men er i et vikariat gjennom bemanningsbyrå og det kan gå mot fast til sommeren. Jeg er i det hele og store veldig usikker på om jeg vil være her stort lengre. Det store problemet her er at jeg trenger avløsning for å få kommet meg bort fra plassen. Det er satt opp tre tidspunkter i løpet av dagen hvor jeg skal bli avløst og det er 6 forskjellige som har hver sine dager. Ofte glemmer dem å komme og ikke får jeg tak i dem heller da. Jeg må ringe rundt for å få gått på do rett og slett. Jeg har tatt dette opp og spurt om det er mulig å koble tlf. min til en annen avd. når jeg må på do. Har ikke fått noen tilbake melding på det, men sjefen min her på huset sa bare at det spørs om det går for dem er sære på den avd.

Så er det økonomien vår som er rett og slett dass. Og på toppen av det hele fikk jeg baksmell på skatten. Nå kan vi heldigvis selge ene bilen i og med at mannens jobb om en uke er mer sentralt så han kan kjøre kolektivt. Men å selge ene bilen vil nok ikke løse hele problemet vårt med økonomi. En bil må vi ha. Jeg rekker ikke å hente yngste om jeg ikke har bil. Og ikke har vi noen andre til å hente heller. Ikke har jeg råd til å ta meg ferie i år. Tar to dager og det er alt. Jeg var sykemeldt store deler av fjordåret i tillegg til at jeg var uten jobb litt også, dermed får jeg ikke så mye i feriepenger.

Ikke føler jeg meg helt frisk heller. Forsøkte å ta det opp med legen min her en dagen, men hun tok blodprøver og finner hun ikke noe der må jeg til fysio. Har ikke råd til fysio jeg asså. MEN jeg mistenker fibromyalgi eller kronisk muskelsmertesyndrom (er egentlig akkurat det samme). Moren min har fibromyalgi og det er jo arvelig i følge det man leser på div. steder, men legen min mener det ikke er det. Uansett, vondt i muskler og ledd har jeg, støl og stiv om morran og ut over dagen (føles til tider som om noen har gitt meg juling på natta), unormalt mye trøtt og sliten (sovner med en gang jeg setter meg ned når jeg har kommet hjem), mye vondt i nakken også.

Forholdet mellom mannen og meg er greit, men alikevel har vi kort lunte på hverandre og barna. Vi snakker sammen, men sex og nærhet kan vi bare glemme. Det er jeg for sliten til og han også. I tillegg har jeg fått en soppinfeksjon i underlivet nå så jeg er veldig utilpass pga. det. Har heller ikke råd til canesten. Har egentlig ikke penger til mat på bordet før jeg før barnetrygden om en uke. Jeg er skikkelig fortvilet nå og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Holder hardt og sitte på jobben og være blid når man egenltig bare har lyst til å krype under dyna og hyle ut fortvilelsen.

Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget men måtte prøve å få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man mistrivs på jobben og økonomien er på bånn - ja, da skal det noe til for å tenke på mann og sex.

Synst synd på deg, men husk at dette er ikke resten av ditt liv. Dette er en periode du går igjennom - og du klarer det:)

Skal gi deg et tips jeg vil bli halshugget for her inne.

Ettersom du er vikar kan du si opp jobben og søke dagpenger fra dag 1. Du kan si til Nav at ditt vikariat gikk ut og du ikke fikk fornyet. Du vil få mindre utbetalt i mnd., men samtidig kan du lete etter drømmejobben, klare dere med bare en bil - og være mye lykkeligere:)

Penger: Må man ha..., men jeg hadde heller spist billiger, solgt verdigjenstander osv enn å ha jobbet en plass hvor du ikke trivs. Og om du blir hjemme for en periode - kan mannen din da jobbe mer?!

Sjekk om dere kan refinasiere huset. Om dere har mange utgifter (bil, forsikring, smålån) - legg det på huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...