Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Sukker, noen ganger en skive sitron og noen ganger litt honning. Du da?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Suketter eller skjemmer meg bort med litt honning
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 2 suketter bruker jeg Søtt og godt Syns honning gir litt ekkel ettersmak så er ikke så begeistret for det.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Jeg må ha ordenlig sukker, for syns suketter smaker så kunstig. Men noen ganger la jeg en kanelstang trekke litt i teen, slik at teen får kanelsmak.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Sukker og sprit;-D Hoho... Neida;) Suketter/sukker/honning/sitron
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Jeg er fra England, og bruker kun melk i teen. Men så drikker jeg bare vanlig svart breakfast tea også da. Alle de teene med smak blir slitsomt i lengden, og når man drikker fem kopper te om dagen kan man ikke drive med så mye sukker oppi. Dessuten er det mildere for magen med melk oppi
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Ja, jeg har også litt melk i av og til. Men så drikker jeg ikke te så ofte. Bare når jeg føler at jeg er litt fysen eller ser en film. Da koser jeg meg. Drikker te til frokost av og til i helgen, for da får jeg god tid til å slappe av og nyte det. Bruker ellers sukker.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bruker ikke noe stort sett. Noen ganger i krydderte bruker jeg melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå