Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 http://snartkommerstorken.blogg.no/1300981216_jeg_er_s_spent.html#comment
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Dette er ikke kritikk - jeg er egentlig bare nysgjerrig.. Føler du deg vel med å legge ut slikt offentlig når du kommer fra et lite sted og alle som bor der vet hvem du er? Personlig hadde jeg aldri i verden gjort det, men mulig jeg er mer privat enn andre..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Det står da navn, alder og stedet (et lite sted) hun kommer fra. Ikke enormt anonymt det, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Vel, jeg ser ikke at jeg skriver noe som burde såre noen, eller noe som egentlig er så ille.. Jeg er helt åpen om at vi ønsker oss barn, og det er vel ingen hemmelighet at man må ha sex for å bli gravid? Hvordan vet du at alle som bor i Alstahaug vet hvem jeg er? Er du derfra selv kanskje? HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde da ikke sex da jeg ble gravid. Men, lykke til. Håper du slipper den karuselle jeg måtte på.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Gravid på "naturlig" måte da.. Jeg kommer ikke til å hoppe på noen karusell hvis det er IVF du mener, det har Gubben og jeg bestemt oss for allerede, blir det ikke barn med Pergotime, så er vi strålende fornøyd med å ha Gullungen!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Ble gravid med naturlig eggdonasjon:-) Er IVF jeg mener ja, en følesesmessig berg-og dalbane. Håper det går med pergo, noe jeg aldri har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå