Gå til innhold

er jeg syk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden hadde jeg luftgevær under senga.. Jeg var vel 16 år.

Faren min var voldelig gjennom hele oppveksten og det var den ene gangen han sprang etter moren min etter hun hadde "rømt" ut av soverommet. Jeg tok da opp luftgeværet og skøt, bare før å skremme..

Men det sitter igjen nå.. jeg sliter med angst og tanker fra barndommen.. Burde jeg oppsøke hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt. Du har ingenting å tape på å oppsøke hjelp. Og det er jo frivillig, så du kan avslutte når du vil.

Jeg håper det letter litt.

Lykke til. <3

Skrevet

Nei, men er så skummelt når jeg tenker etter..

Takk. :)

Skrevet

Du har traumer fra en vanskelig og helt unormal oppvekst. At du sliter med angst og tanker om det er helt normalt.

For å komme over det og komme deg videre i livet er det absolutt å anbefale at du søker hjelp.

Jeg har selv hatt veldig god hjelp av hypnoterapi for å komme over et traume.

Lykke til!

Skrevet

Ja, kjenner jeg hadde hatt godt av få hjelp, men samtidig så vil jeg ikke.. er redd før noen slags forandring på en måte.. Redd før hva som kan skje.

Men som sagt, hadde hatt godt av det - så er nok det jeg kommer til å gjøre.

Takk. :)

Hi.

Skrevet

Du burde fått hjel når du var 16! Ikke nå.

Luftgevær under senga?? Gal er du.

Skrevet

Ja, men fikk ikke hjelp.

Hi.

Skrevet

Slapp av, det er ikke for sent å få hjelp nå og du er ikke gal. Jeg bar på ett traume for meg selv i 12-14 år før jeg fikk hjelp. Gikk litt til psykolog, men uten jeg syntes det var noe hjelp. Så kom jeg over en flink tankefelt terapist og fikk enorm hjelp !! noen alt !!

Det kan smerte å få hjelp, men tror ikke du vil angre.

Lykke til vidre i livet ditt :)

Skrevet

Ja, jeg har gått til psykolog selv men får ikke til å prate om alt. Stikker omtrent av. Får klipp om det som skjedde om jeg prater om det.

Jeg kommer garantert til å prøve å oppsøke hjelp.

Takk.

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...