Gå til innhold

Finnes den "perfekte" barnevogn med mine ønsker og krav?


Glad tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen

 

Jeg trenger hjelp med å finne meg den perfekte vogn... Har nå Brio Go og Simo kombi, veldig gode og forskjellige vogner. Men nå ønsker jeg å ha bare èn vogn, med alle mine ønskede egenskaper:

 

- Vendbar sittedel

- Lett og liten sammenlagt (her svikter Simo)

- God og lett å kjøre i all slags underlag (inkl. snø, så her svikter Brio Go)

- Grei og lett tilgjengelig plass under

- Lang nok rygg til at den kan brukes til 3-års alder

- Mulighet for søskenbrett el.l.

- Lun og god kalesje (ikke for åpen for vind og sol)

- God liggestilling (ikke nødvendigvis full)

Kommer sikker på flere krav underveis, men dette er de viktigste...

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emmaljunga city cross passer de kravene. kansje ikke av de minste sammenlagt men helt grei syntes jeg og lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia mistral eller Teutonia presitge er vel de som kommer nærmst dine spesifikasjoner. Prestige hr den fordelen at man kan snu vogna kun ved å ta over håndtaket. Ser veldig praktisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at mange skrev emmaljunga city cross her, og ser man bort fra forhjula så tilfredsstiller nok den dine krav. Nå vet jeg at emmaljunga har en med små svingbare forhjul også, tror den heter nitro city. Jeg har ikke prøvd den selv, men tror den er ganske lik city crossen bortsett fra de svingbare hjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. :)

 

Kan baby jogger sittedelen snus?

 

Nitro city blir vel like dårlig på snø som min Brio Go tipper jeg? Det er ihvertfall de små hjulene som gjør brioen min dårlig å kjøre på snø...meget tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange av de samme samme kravene/ønskene som deg, og den nærmeste jeg har kommet er easywalker qtro. Har ikke kjøpt den enda, men termin nærmer seg, så hvis det ikke skulle dukke opp noe annet asap blir det den!

Det den ikke har er vendbar sittedel, og så er jeg litt skeptisk til luftdekk, men vet mange ser det som et pluss..

http://www.easywalker.nl/product/id=5/qtro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baby jogger city select har vendbart sete. den har da tross alt 18 forskjellige måter å ha barnet/barna på om man også velger søsken sete el.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City select ser jo helt fantastisk ut. Noen som har prøvd den? Er litt usikker på om forhjulene er bedre enn på goen min da... Hvor selger de denne?

 

Eneste minus at ryggen så litt kort ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde beholdt begge vognene inntil videre (nå er det vår og du klarer deg med Go til det meste), for så å vente på Easywalker June som kommer til sommeren/høsten. Dette ser ut til å kunne være den perfekte barnevogn, du finner en artikkel om den inne på inspirasjonsbloggen til vognverden.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet at babycare selger vognen. så de forhandlerene som får varene sine derfra kan nok også bestille den ;)

 

Jeg har lurt på denne selv, men den er kjempe dyr. Men den selges på utelandske nettsteder billigere så vurderer å kjøpe fra ebay eller noe. vigna skal jeg vertfall ha. hadde bare vert fint om noen visste noe om vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...