Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å analyserer et mannfolkproblem? hehe;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg har truffet en fyr gjennom nett, som er fra samme by som meg. Vi har skrevet ganske mye på msn og er veldig enig om det meste. Vi er begge ute etter forhold hvis kjemien er -noe vi begge håper. Og vi har mer eller mindre avtalt å møtes neste helg (da jeg har barnefri). Han har vært veldig "på'an" hele veien, og ikke lagt noe imellom i forhold til hva han ønsker osv, han har sendt meg mailer og brev fra morgen til kveld -og jeg må ærlig innrømme at jeg ble drittlei et sekund og vurderte å bare droppe han pga han virket rimelig desperat.

Men så satt vi å skrev her om dagen da det plutselig ble stille fra han, og etter en halvtime logget jeg bare av. Hadde fått både brev og han hadde skrevet til meg på msn uten at jeg var pålogget hvor han unnskyldte seg for å ha sovnet osv. Så jeg sendte han nr mitt og sa at han bare kunne sende meg en melding hvis han skulle få lyst til det og ønsket han en fin dag. Hørte ikke mer fra han den dagen og ingenting i går. Så jeg var sikker på at han bare hadde gått lei eller noe. Men i morges hadde han sendt brev (uoppfordret), bare for å forklare hvorfor han ikke va pålogget i går. Men her sitter jeg da, og ingen fyr pålogget i dag heller og har heller ikke fått noen melding.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driter i hele fyren,hehe..Nei, det er nå fint lite du kan gjøre. Først høres han innpåsliten ut, og så går han over til å ikke bry som så veldig likevel..Tror ikke jeg hadde blitt så lei meg, for å si det..

Skrevet

Hvis mannen er interessert finner han alltid en eller annen måte å kontakte deg på. Ikke kast bort tiden på denne fyren, han virker noe ustabil.

Skrevet

Han fant vel et eller annet annet kje på nett som han valgte å trakassere istedet for deg da...

Skrevet

Jeg ville droppa en som tar kontakt fra morgen til kveld.. med en han kun har snakket med på nett! Uææ!

Skrevet

Høres rimelig useriøs ut. Først så pån, og så oppfører han seg sånn... Nei, her er det ugler i mosen...

Skrevet

Får alltid en dårlig magefølelse av desperate menn og det er utrolig turn-off å bli bombadert med meldinger og eposter. Man kan bli kvalt av mindre.

Drit i ham! Han høres ut som en tulling uansett.

Skrevet

altså etter litt net dating erfaring selv, så er dette et klassisk tegn på at her har han flere fisk i sjøen, så sikkert truffet en annen dame, så nå holdes du på gress. sånn er det bare ikke sikkert du skal droppe han for det. er jo ofte man dobbeltdater før man finner en man slår seg til ro med, kan skje den beste;) lykke til!!!

Skrevet

Jeg sier meg enig i dette, jeg chattet med en fyr som plutselig ble uvanlig fraværende i en ukes tid før han "kom tilbake". Det viste seg at han hadde avtalt og vært ute på date med ei annen jente, men innså fort at hun ikke var noe for ham. Dette er fire år siden, vi er nå gift og venter barn nr 2... :-)

Er vel gjerne slik i begynnelsen at en har kontakt med flere, men man vet jo ikke før en treffes om kjemien stemmer... Ville tatt det med ro og heller kjent godt etter hva jeg følte selv, er du fremdeles interessert i å møte ham neste helg så er det jo bare å kjøre på? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...