Renate :-) Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 I vår barnehage er det kake og slikt som gjelder ved bursdager, personlig ikke enig,,, i fjor ble gutten vår 2 da laget jeg fruktskåler, men nå blir han 3 år og vil ha kake som alle andre og det skal han så klart få tenker å lage sjokolade muffins, men hvor mange regner en pr barn... dem er 3-6 år???
Renate :-) Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2011 Var det jeg fryktet, hehe dem er 25 barn pluss voksne... det blir noen muffins å bake Flere?
Odine! Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes det holder med en muffins pr barn. Sist sendte jeg med litt druer i tillegg.
mT3 Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Hvertfall 2 stk.pr. barn (en muffins er jo bare å terge opp smaksløkene) Så da kan kanskje en skuffekake være enklere til så mange, (den kan jo kuttes i mange små stykker)
Gjest mphs Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 I vår bhg spiser de ikke mer enn en hver etter de har spist lunch. Tar gjerne med noe drikke også.
Mor Løvehjerte Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Da vi fortsatt hadde lov å ha med kake i barnehagen, ba de om at vi hadde en muffins per barn, evt. et lite kakestykke. Faktisk opplevde vi at mange bare hadde glagd av toppen på muffinsen uansett...hehe. Og de var absolutt gode altså. Nå er det helt slutt på å ha med noe som helst til bursdag. De ønsker ikke at kos skal forbindes med mat (sunn eller ikke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå