Gå til innhold

Har du noe eller noen du virkelig hater? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har noen jeg virkelig misliker.

Skrevet

Misliker sterk ett par personer.

Skrevet

Jeg kan vel si at jeg HATER kreft!

Kjenner ikke noen nære som har blitt rammet, men jeg har sett mye av hva kreften gjør med både pasienter og pårørende.

Burde gjerne sagt all sykdom (selvom jorden er avhengig av den), men kreften er verst, altså...

Ellers;

Omgangssyken

Voldtektsovergripere

Stress-situasjoner

En spesiell lærer jeg hadde på videregående.

Og mais!

Skrevet

Jeg hater, som de fleste andre, folk som misbruker barn, som voldtar, som dreper og som mishandler dyr.

I hverdagen så hater jeg folk som slafser med tyggisen. Yack! Det er utrolig irriterende og hat!

Skrevet

Foruten død og drap, voldtekter, barnemishadlere/misbrukere, uhelbredelige sykdommer, alvorlige ulykker, og alt som man generelt frykter og hater, så må jeg faktisk bare si; EKS- SVIGERFAMILIEN MIN. En gjeng med forbanna egoistiske drittsekker hele gjengen!

Skrevet

Og ja, må også slenge på, som hun andre også nevnte, alle slags lyder som blir lagd når man spiser/tygger... *grøss*.. Jeg hater folk som slafser, smatter, slurper osv, blir direkte sint av å høre sånne lyder :(

Skrevet

Barnemishandlere, dyremishandlere, tyggissmatting i øret, og pappaen til eldste barnet mitt

Skrevet

Nabokatten. En stor, ufordragelig hannkatt. Den har skremt alle andre kattene i nabolaget så de ikke våger seg utenfor døren. Den har valgt seg ut vår hage som do, og i dag måtte jeg si fra til barna at de ikke fikk gå ut pga mengder med kattebæsj som har dukket opp nå som snøen gikk. Til og med på trappa vår har den gjort fra seg. Vi kan ikke ha vindu åpne i første etg hele sommeren, for da hopper kattejævelen inn. Eierne vil ikke kastrere den, ingen ting av midler (katt-deg-vekk etc) hjelper. Ikke en gang å spyle den med vann når den kommer har noen virkning. Nå står den og hyler utenfor, som den stort sett gjør hele natta i disse dager.

Det værste er at vi er helt hjelpeløse. Så lenge ingenting hjelper, og naboen ikke vil kastrere udyret, er hagen i praksis hans. Våre tre barn må leke i gata, eller holde seg inne til vi har finkjemmet plenen for dritt.

Skrevet

Ja, jeg hater eksen min fordi han har gjort sønnen min til en usikker liten gutt! Han stille aldri opp, har han sjelden på overnatting, og når gutten min er der så sitter han stort sett for seg selv. I tillegg så skryter han over sine evner som far og syns han er noe til fantastisk mann! Han har til og med glemt å hente han på sfo!!

Misliker sterkt dama hans også som forsvarer han i eningen og legger seg borti alt! Hun har skrevet masse dritt om meg her inne som jeg har tatt vare på, og til og med omtalt sønnen min ved navn her inne! Hun har lagt ut masse bilder av han på facebook og skryter av hvor koselig de har hatt det hele helga, men i virkeligheten har gutten blitt sendt til sin farmor etter bare noen timer og tilbrakt hele helga der!

Tipper hun kjenner seg igjen når hun leser dette..!

Skrevet

Ja, jeg kan faktisk si at jeg hater en person. X-dama til samboeren min. Hun ødela 2 år av livet mitt.

Skrevet

Det er nok svært sjelden jeg hater noe, men jeg misliker sterkt et fag jeg tar i vår; driftsregnskap. Har en ufordraglig foreleser som legger lista altfor høyt, gir uhorvelige mengder arbeid i forbindelse med obligatoriske krav og tar ikke til seg kritikk overhodet. Samtidig presterer han å gå langt utenfor pensum og forventer at vi skal forstå det han snakker om...

Skrevet

Nei det er ingen jeg spesifik hater.

Jeg hater handlinger slik som voldtekt, drap, incest og lignende, og de som begår dem, men jeg kjenner dem ikke så regner med at det ikke er det du lurer på ;)

Men jeg missliker så klart enkelte.

Mennesker som er ute etter å plage andre, for så å sette seg på sin høye hest og late som det er dem selv som er offeret.

Eksen til samboeren min er ei slik ei. Legger stadig ut om meg på nettet, lager drama konstant. Hun gjør alt hun kan for å plage oss, men klarer det ikke.

Kan ikke annet enn le av det, hun anklager meg for ting jeg overhode ikke kunne hatt mulighet til å gjøre, og anmeldte meg på grunnlag av at jeg la ut de stygge brevene/smsene hun har sendt til meg på nettet. Kan man annet enn flire?

Hvis hun i det heletatt anmeldte meg fikk vel politimannen latterkrampe straks hun var ute av døra og kastet hele greia i søppelen. Der den hører hjemme.

Vedkommende burde virkelig oppdatere seg ang dette med å rope ulv ulv! Hvis hun en dag faktisk har en grunn til å anmelde noen kommer hun aldri til å nå gjennom hvis hun har x antall slikt fra før... Det skader troverdigheten veldig, og av god grunn... Men det finner hun vel kanskje ut av en dag

Ellers missliker jeg alkoholikere og andre rusmissbrukere. Er klar over at det ikke er en populær mening å ha, men slikt ødela barndommen min, og jeg klarer derfor ikke syntes synd på de personene, ei heller være nøytral til dem.

Ellers missliker jeg mannen som begikk overgrep mot meg. Jeg hater han ikke, det er han ikke verdt, men håper han en dag virkelig blir tatt! Hadde jeg visst han var i området hadde jeg sendt sterke mannfolk etter han for å lære han en lekse. En lekse om hvordan det føles å være totalt forsvarsløs.

Det er to til jeg missliker, men det er en lengre historie, som ikke har noe på internett å gjøre :)

Skrevet

Det er en person som jeg begynner å mislike veldig sterkt nå. Vi var venner før, men nå som jeg ser henne blir jeg kjempe dårlig humør.

Skrevet

Jeg hater staten Israel.

Og folk som smatter/slafser når de spiser eller tygger tyggis. Synes sånne folk virker uintelligente og av lavere rang hihi...så mye hater jeg det, at jeg faktisk tillater meg å tenke slik om andre folk, jeg som vanligvis er veldig menneskekjær!

Skrevet

Jeg hater når folk sier en ting en gang, og så nekter de for å ha sagt det senere. Stå for det du sier for pokker!!!!!

Jeg hater når jeg VET at jeg har rett, men andre ikke innser det!!!

Skrevet

Jeg misliker også en dame sterkere for hver gang jeg ser henne. For alt du vet er det meg du tenker på..

Skrevet

JA!!! Nabodama som meldte meg til barnevernet.. (saken ble henlagt etter en samtale med de) men likevel!!!

Ellers HATER jeg styrer i barnehagen der mine barn gikk før. Tok de ut ganske kjapt etter en stygg episode....

Blir fysisk uvell av å tenke på disse personene og når jeg møter de, så kommer en kald gufs gjennom hele kroppen!!! blir kvalm, kaldsvett og kjenner ett raseri innvendig som jeg ikke har kjent makan til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...