Gå til innhold

FrP velgere - dere må være flaue! Fy..f!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir kvalm av FrP ledelsen elendige måte å håndtere alvorlige saker.

En stakkars 15-åring som ikke får støtte til å anmelde en overgrepssak til politiet, burde skamme seg! Overhodet ingen ydmykhet eller selvkritikk å spore.

Forstår ikke at folk kan fortsette å stemme på dette partiet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal vi være flaue ? Frp er ikke noe bedre eller værre enn andre partier .Det er jo de rød - grønne gode bevis på !

De bryter jo loven som det passer dem !

Skrevet

Overgrep mot barn er noe av det verste man kan gjøre og det er skammelig at ledelsen ikke har tatt tak i dette før.

Skrevet

Utrolig unyansert og idiotisk svar, 21:20. Veldig FrP-isk av deg... Si helst ikke mer . du stiller bare FrP om mulig i et enda dårligere lys...

Skrevet

Dette er litt typisk hele populistpartiet:)

Enormt underholdende.

Skrevet

Jeg tenker heller på hvor flaut det er for hans familie:( GRØSS!!!!!!

Skrevet

nå burde vel denne saken granskes før det er noen som kan uttale seg om denne saken..

men jeg synes ikke dette er verre enn det andre partier har gjort før...

dette er en privat sak, om dere skjønner, men det er noe annet synes jeg når det er noen som bryter lovverk de har i fbm arbeid...

så får se åssen denne saken går, men nei, er ikke flau på frp vegne..

Skrevet

har jo ingenting med partiet å gjøre søte deg.

Finnes pedoer, massemordere, homofile, kristne, muslimer, transer osv. i alle partier i alle land. De fleste mennesker holder med et parti, uansett hvilke laster de har.

Hva jobber du foresten med? Si at du er advokat da, skal du slutte i yrket ditt, fordi folk ikke hæler advokater pga. at en advokat har voldtatt noen? Tror du skal tenke over utsagnet ditt en liten time til jeg gitt.

Skrevet

Du syns med andre ord at overgrep mot barn ikke er så ille du da og kan likestilles med å jukse med pensjon og det å kjøpe et piano på statens sin regning?

Ai ai! Jeg blir matt.... Selv en svoren FrP`er burde kunne innrømme at overgrep mot barn er ALDRI ok og at når et barn kommer og ber om hjelp så fortier man det ikke. Og når Siv Jensen visste om dette så er det ikke lengre en privatsak. Lærte de ingen ting av Søviknes-saken??

21:22

Skrevet

Noen som husker Terje Søviknes?

FRP-prinsen som skjenket en 16 år gammel jente og hadde sex med henne? Og i etterkant ble jenta kontaktet av partiet og bedt om å holde kjeft om det som hadde skjedd?

Skrevet

At Frp er overrepresentert i kriminalitet er det faktisk gjort studier på.

Skrevet

Klart det er flaut og jeg har meldt meg ut i dag! Vil ikke være medlem av et parti der ledelsen ikke tar slike saker seriøst og heller velge å begrave dem.

Jeg er selv mor og kan forestille meg om det var mitt barn som hadde blitt utsatt for noe slikt og blitt betalt av et polititisk parti for å holde kjeft om det.

Det er flaut, flaut og atter flaut!!

Skrevet

Minst 28 personer med verv i politiske partier har brutt loven de siste seks årene. Nesten halvparten av dem er fra Fremskrittspartiet.

Drap, overgrep mot barn og grov vold er de alvorligste lovbrudd politikere er dømt for de siste seks årene, skriver Dagsavisen.

Avisen har gått gjennom saker som det er skrevet om i mediene de siste seks årene.

Utdrag fra linken.

Skrevet

20. jul 2009 ... En 27 år gammel Ap-politiker ble fredag dømt i Sør-Trøndelag tingrett for seksuelle overgrep på en 14 år gammel jente. ...

26. okt 2006 ... En Ap-politiker i 40-årene er siktet for seksuell omgang med 10-15 gutter i alderen 13-15 år. Mannen skal ha tilstått overgrepene

10. aug 2010 ... Den respekterte politimannen og politikeren er mistenkt for å ha misbrukt politistillingen til å skaffe seg seksuell omgang med 11 kvinner. ...

2. sep 2007 ... En mann i 60-årene er tiltalt for overgrep mot tre barnebarn. Mannen hadde inntil i fjor flere verv for krf i en kommune på Romerike

19. okt 2004 ... Dansk politi har siktet den danske politikeren Flemming Oppfeldt (48) for å ha hatt seksuell omgang med en mindreårig gutt.

Innlegg om > Ap-politiker tilstår utukt med 14 åring - StockTalk er Norges viktigste ... har slitt med psykiske problemer etter det påståtte overgrepet

Skrevet

Trenger ikke å tenke over utsagnet mitt, det er helt reelt. Hva jeg jobber med er ikke relevant.

Det jeg reagerer på er mangelen på medmenneskelighet ledelsen i partiet viser i en så alvorlig sak som overgrep mot barn er.

En ting er å håndtere saken feil da dette barnet kom og betrodde seg til personer han hadde tillit til, en annen side av saken er den arrogante måten Siv Jensen blankt avviser all kritikk til ledelsens håndtering av saken da den først kom opp. Overhodet ingen empati - kun legge skylden over på alle andre. Og dette er ikke første sak i denne sjangeren som FrP har håndtert dårlig.

HI

Skrevet

Det er sant at det er mye snusk i alle partier.FrP tiltrekker seg bare fler snuskete folk enn andre,derfor er de overrepresentert i slike saker.Det mest bekymringsverdige er at dette er personer med tunge politiske verv. Altså folkevalgte.

Det er skremmende om de noengang skal styre landet vårt!

Skrevet

Ja, ser hva du prøver å vise med det innlegget der..og for all del - det er mye grums i andre partier også.

Det benekter likevel ikke faktum at frp står for halvparten av alle kriminalsaker i politikken.

Det er 50 prosent (!!)og de resterende 50 % av kriminalsakene er fordelt mellom alle andre partier vi har.

Ser du en tendens her?

Skrevet

Å makan.

Det er et partis POLITIKK man støtter da, ikke hva enkeltpersoner skulle finne på å drive med på fritiden sin...

Hvis du stemmer, la oss si Sv, og en Sv-politiker viser seg å drive med faenskap på si, slutter du automatisk å være enig i Sv sin politikk da?

Skrevet

21:43

Hvis du ønsker å "rettferdiggjøre" FrP ved å liste opp slike saker så beviser du bare mangelen på innsikt i saken. Virker ikke som om du har skjønt at det her snakk om partiledelsens manglende evne til å ta denne type saker på alvor og mangel på medmenneskelighet og empati.

Skrevet

FRP kan ikke anmelde forholdene uten at en av offerene har stått fram. de kan ikke anmelde rykter heller, for beskyldninger er ikke akkurat noe man kan komme med uten og ha bevis. de har sakt i en pressekonferanse at de har oppmuntret og prøvd og fått de involverte til å anmelde.

det er politiets jobb og samle bevis og og gjøre det om til en reell sak, det er ikke FRPs oppgave, heller har de ikke rett til det. de har også gitt all informasjon til politiet

trur dere som absolutt vil at man skal være flau pga dette bør sjekke opp saka litt bedre. media lager en del rykter også her.

men AP folket da? er dere ikke flaue over Nazist utsagnet til partimedlemmet deres som ble ekskludert ut av partiet pga utsagnende ang 2. verdenskrig? eller har dere ikke fått det med dere?

Skrevet

Nytter ikke å si noe for å diskutere med Frp`ere er som å diskutere med barnehagebarn. "Jammen, alle de andre har gjort", "det var han som begynte" osv.

Blir bare usaklig uansett for det er aldri noe feil verken med Frp, deres medlemmer og deres velgere.

Skrevet

Hoho, Har dere allerede glemt den saken med KRF om han som dreiv å pula rundt med en fjortis , selv om han var gift eller??????????????

Hver sin gang dette vettu!!

Nei, ingen er bedre enn andre!!

Skrevet

Det har ingenting med hva en politiker gjør, men ja jeg bryr meg om hvordan partiledelsen håndterer denne type saker når de dukker opp. At de tar ansvar og rydder opp i "eget hus".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...