Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hei. Jeg er 16 uker på vei. I hele dag har jeg hatt sterke magesmerter. Kjennes ut som jeg har sting i hele magen. Vanskelig å stå oppreist og å ligge. Noen som vet hva det kan være?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 er 14 uker på vei, har syke magesmerter i dag jeg og! har tatt to paracet og skal se dt an i to timer. går dt ikke over ringer jeg huslegen min! kan være akutt forstoppelse..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Hva med å kontakte en lege?! Tror ikke du skal feste så stor lit til ekspertisen her inne....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Sikkert ikke noe som er farlig, men for å utelukke det så anbefaler jeg deg om å oppsøke lege. Minnes jeg hadde lignende og det var rett og slett luftsmerter....., men skrekkelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Kan jo være at noen her inne har opplevd det samme:) vondt er det iallefall
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde de samme smertene sist jeg var gravid bare at jeg da var i uke 34. Jeg kontaktet føden og fikk ul, det viste seg at jeg hadde strekk i nærvene i livmoren. Det er noe av det vondeset jeg har vært med på. Men jeg ble skikklig kvalm også, kastet opp alt jeg spiste/drakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå