Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 For en kvalm blei Simen er! Sånne mennesker kommer ikke langt i livet :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Nei fysj! Han der kommer ikke langt nei....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Sitter her å synes det er helt latterlig!!! Men morsomt å se på, vet iallefall hvordan mine barn IKKE skal bli!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Ja, og det verste er at han ikke er snakkende til, fordi han tror at han har rett i alt! Huff, stakkars faren hans....... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Kvalm kvalm kvalm type! Skammer meg på disse menneskenes vegne!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 En forferdelig selvgod dust! Det verste er at slike duster ofte blir dyttet frem i media og blir b-kjendis i ulike teite problem.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Regner med at han havner som partyfikser i neste runde av Charterfeber :-D Og etter det er han glemt...:-) Lar meg normalt ikke provosere av slike mennesker, de innser jo ikke hvor tåpelige de er.... Han eier jo ikke respekt for andre i det hele tatt. Regner med at omgangskretsen hans består av kun slike, som forventer 800000 kr i årslønn som 19 åringer og tror at det er normalt å drikke 3 flasker champagne på en kveld når man er ute på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå