Gå til innhold

Har en sprellemann i magen!


trippeltopp

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg at det er mulig for et så lite knøtt å lage så ufattelig mye liv i en mage! Hele magen hopper og danser hveeeer kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, samme her. Det var første gang denne uka pappa'n kjente et skikkelig spark.

Moro når det er første gang for oss begge.

Jeg kjenner han best når jeg legger meg i senga på kvelden, da blir det voldsomt til aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme her med pia i magen :)

 

og om kvelden tar hun helt av hehe det er vel ei uke siden jeg har kjent henne gjennom magen, men lå på siden da så har noe med det og gjøre :)

 

trur hun øver seg på å spille fotball til tider her, kjenner et trykk ned og så er det bare og løpe på do hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten her holder også et voldsomt leven om kveldene, festlig å se på hvordan han beveger hele magen! Han ga faren sin en skikkelig tupp i ryggen en natt, da lo vi godt :)

 

Ganske kraftige spark nå (25 uker), spent på hvordan det blir framover!

Når han sparker nedover er jeg nesten redd ahn skal klare å bryte seg ut så får vel bare knipe igjen! Må jo uansett gjøre knipeøvelser så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det så og si liv hele tiden.. Spesielt etter jeg har spist og bare skal slappe av, og HVER kveld når jeg legger meg! (24+4), Noen ganger lurer jeg på hva som skjer der inne, sparker og ruller seg rundt.. Men det er moro da :)

 

Skal på 3D i morgen, så da får vi vel vite hva det blir (h*n var veldig sjenert på ordinær ul). Vi gleder oss :)

 

Lykke til videre fremover alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...