Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Her må det være da jeg gikk på senteret når jeg var ung, skulle være der i 3 timer, uten penger, og dette var i en by jeg ikke kjente noen.. Skulle dit til tannlegen, og måtte vente i 3 timer på bussen.. Jeg kjedet meg noe innmari, og tenkte at jeg skulle stikke på do å rulle meg en røyk.. ( var ung, så var redd for at jeg ble tatt av politiet dersom jeg gjorde dette offentlig.. ).. Inne på doen vart jeg plutselig kåt, og bestemte meg for å onanere.. Jeg dro ned hele buksa, tok opp genseren, og begynte å fingre meg selv mens jeg tok på puppene mine.. Jeg satt der i mine egne tanker og nøt øyeblikket, da døren plutselig gikk opp, og utenfor står det noen jenter.. De smelte døren fort igjen, skrek unnskyld, og jeg hørte at de sprang rundt hjørnet.. Jeg hørte at de snakket og lo, og de planla å være der helt til jeg kom ut.. Gjett hvem som nesten kom for sent til bussen da? JO, det var meg.. Fyfaen så flaut!! Og når jeg hadde analsex, var forstoppet, og når mannen tok penisen ut, rann det bæsj.. EKKELT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå