Gå til innhold

Skrytetråd! Bli med!

Anbefalte innlegg

Gjest Dotto
Skrevet

Har en datter på 16 mnd som jeg bare MÅ skryte litt over nå!

Hun er smørende blid hele dagen, er verdens mest sjarmerende lille jente! Når vi har besøk, og gjestene skal gå, vinker de alltid til henne, og hun bøyer seg fremover, fordi hun skal ha hade-klem.

Hun legger seg som en engel, og sover helt til jeg legger meg. Da er det opp i min seng, sutte i 2 minutter på puppen, og så sovner hun igjen, og sover til klokken er 9. Hun legger seg en plass mellom klokken 19:00 og 20:00.

Hun er ikke kresen på mat, spiser det hun får servert, og legger helt perfekt på seg. Hun nekter å sitte i stolen sin under måltidene, skal alltid sitte på mammas fang, og gi klem innimellom. ( søtt )

Hun leker kjempebra alene, så mamma får tid til å rydde, dibbe ( hehe ), gjøre ting jeg selv liker.

Hun kan utrolig mye! Sier sikkert 20 ord, kan si små setninger ( som feks " se pusen ", osv. Dersom hun har sølt mye, og jeg sitter nede på gulvet og tørker opp, finner hun det nærmeste som er der ( nesten alltid en boddy eller noe sånt ), setter seg ned ilag med meg og tørker, selv om det ikke er mye hun får opp i kluten ;)

Hun er rett og slett det mest perfekte som eksisterer! Jeg er en ung alenemor, og jeg må bare si det selv, fy søren for en god jobb jeg har gjort :D

Flere som vil skryte? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så koselig tråd! Jeg er også en ung alenemor:)

Har ei lita jente på 10 mnd som krabber hvor hun vil, når hun vil. Vi satt på venterommet i en klinikk (ventet på et familiemedlem) og tiden ble litt langt for snuppa mi, så jeg lot henne krabbe litt rundt. Og tror du ikke hun fant veien til ytterdøra, selv om den var omtrent 15 meter fra stolene?! Hun har krabbet bra langt uten mamman sin. Jeg fulgte etter henne i skjul, så at hun snudde seg for å se etter meg, men selvom hun ikke kunne se meg så fortsatte hun. Ekte tøffing:) Var altså veldig rent gulv der og klokka var 07.15, så ikke mange hadde trødd på det enda.

Dessuten er hun så flink å dele med andre (!). Hun har matet meg med masse kavringer idag:)) Hun forstår også hva jeg mener når jeg prater til henne, f.eks. "uff, farlig", "ikke ta på den", "kom hit", "nå skal vi dra å legge oss", "nå skal du legge deg i senga di". Virkelig stolt av gullet som egentlig bare hadde vært 8 mnd nå:) Hun er nemlig prematur i tillegg.

Herlige gullungen min<3<3<3

Skrevet

Glemte å trykke på anonymgreia..

Gjest Dotto
Skrevet

Så koselig, og for en flink datter du har :D

Ja, vet du, må bare legge til noe jeg også! Hun var sen med å bevege på seg, på grunn av en muskelspenning i ryggen som gjorde vondt når hun ålte seg, så hun begynte ikke å åle før hun var 10 mnd. MEN, da gikk det fort. Ålte når hun var 10, krøp og reiste seg når hun var 11, og gikk når hun var 14 mnd gammel :D

Åh, for noen flinke barn vi har <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...