Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 17 åringen skal på overnattingsbesøk hos en klassekamerat. Dumt av meg å si hun skal selge med en kondom? Hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Hvis du er en foresatt for denne jenta, så bør du være sikker på om hun bruker p-piller. OG selvsagt innprente at kondom skal brukes i tillegg. Da jeg var 17 (brukte jeg p-piller og) dro jeg til syden med kjæresten min. Ja, vi pulte
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Mine får ikke overnatte hos motsatt kjønn i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 p-piller bruker hun, dette begynte hun med når hun var 14. Etter at faren og stemoren låste seg inn på badet og tok hun og kjæresten på fersken.. (Pinlig, sikkert??) Må faktisk mases på for at hun skal ta dem.. Tror det er lurt jeg tar en prat med henne ikveld.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Så reaksjonen på å ferske en 14-åring var å sette henne på p-piller? Hva med å oppdra barna i stedet?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Om du ikke har fortalt henne om kondombruk før denne overnattingen er du vel sent ute.... Vil tro hun har hatt bruk for den i lang tid før dette om det er sex hun skal på overnatting for. Vi har alltid kondomer liggende, og de får ungene forsyne seg av så mye de vil, jeg må bare huske å fylle den opp. Nå er de enda for små til dette, men boksen på badet står der og jeg har akkruat husket å kjøpe noe å legge i den. Har noen store barn som kommer innom støtt og stadig, så er nok en liten mulighet til at det vil forsvinne noe. De har lagt merke til boksen alt... Jeg hadde en svigermor som hadde slikt tilgjengelig om vi trengte, kjæresten min da syns det var så flaut å bruke men helt greit å spørre mamma om det. Jeg syns aldri det var flaut, men gikk aldri i nærbutikken.......
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Aj aj.... Hun ble tatt på fersken som 14-åring.. Dere må passe på at hun tar pillen... Lukter tenåringsmor på lang vei her. Jeg tror faktisk jeg ville gitt henne p-sprøyte istedet for, da får dere ihvertfall passet på at hun ikke blir gravid. Rent bortsett fra det så har jeg ikke et problem med å la en 17-åring overnatte hos en kjæreste, hos en tilfeldig bekjent nei. Fikk ikke helt med meg om dette er en kjæreste eller noen hun kan finne på å ha sex sammen med.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Hvorfor ikke? Er jo ikke lenge til de er myndige og kan gjøre hva de ønsker. Og dersom de vil ha sex så kan man gjøre det på dagtid også... Forstår rett og slett ikke det jeg. Så lenge de er over den seksuelle lavalderen...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #12 Skrevet 24. mars 2011 Jeg ble GRAVID når jeg var 17. Følte meg kjempevoksen, og som en her ovenfor nevnte at hun ikke ville latt 17 åringen overnatte hos en gutt.. Hvordan er det mulig å la vær? De gjør det jo uansett og de er snart myndig. De kommer jo til å frike ut når de da kommer seg ut i friheten.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 Jeg ville aldri satt mine døtre på p-sprøyten når jeg vet hvor j***** den rotet med min hormonbalanse. Jeg var en vandrende humørsvingning hele meg. Bare for å sagt det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 17 år, jenta er jo myndig. Var selv hos gutter fra jeg var 15, Syns ideen med en krukke med beskyttelse lett tilgjengelig er noe jeg ska ta med meg videre,
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Kommer vel an på hvilket forhold du har til datteren din. Hvis jenta går på p-piller, så holder vel det i masse vis. Og til flere av dere, som skriver at dere hadde nektet hu å sove hos en gutt. Tror dere virkelig ikke at jentene deres har sex i den alderen? Jeg fikk verken ha, eller overnatta hos kjæresten min da jeg var under 16. Og mamma var vel så godtroende at vi aldri hadde sex.. Men vi måtte jo bare bruke krativiteten for å ha sex andre plasser, og det er vel ikke noe bedre at ungdommer puler overalt andre plasser?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har allerede to barn over den alderen og ingen av dem har "friket ut" selv om de ikke har fått ligge rundt mens de fortsatt var barn. Det går faktisk an å oppdra barna slik at de forstår hvorfor man har slike regler og slik at de selv ser fornuften i å ikke ha sex før de faktisk er voksne.
Tante Blås Squaw Skrevet 24. mars 2011 #17 Skrevet 24. mars 2011 Datteren min har allerede fått info om hva kondomer er, hvorfor de skal brukes osv. Hun blir snart 13. Hun er ikke seksuelt aktiv ennå, men jeg vil hun skal være forberedt når den dagen kommer.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #18 Skrevet 24. mars 2011 *kremt* holder med å bruke p piller? Hva med sykdommer? Jeg ville vel tatt en prat om det ja, å snakket om både graviditet og sykdommer. Så kan du tilby henne en kondom.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. mars 2011 #19 Skrevet 24. mars 2011 Det med den krukka med kondomer var genialt! Det skal vi virkelig gjøre når guttene våre blir eldre:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #20 Skrevet 24. mars 2011 Hehe.. Ja. Hva med sykdommer? Nå veit jeg ikke hvor gamle dere som svarer på denne tråden er, men selv er jeg ung nok til å vite at de fleste ungdommer dropper kondomen, så lenge jenta går på p-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå