Pingo80 Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Skal ha min 5. time med modningsakupunktur i morgen. Er da 38+2. Jordmor sa til meg i går at nå som jeg er fullgått 38 uker er det ingen grunn til at akupunktøren skal "spare på kruttet". Har noen av dere opplevd at fødselen har startet kort tid etter akupunktur? Jeg har blitt forkjølt og har hatt feber i dag, er usikker på om det er smart å be om ekstra nåler i morgen :s Dette er mitt 3. barn.
mammaTkajaÅthea Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde det sist graviditet... Det funket på meg, men han satte det ikke igang før to dager før terminen... Det var på den 5.gangen, de andre 4 gangene bare modnet han... Jeg ba ham også om å sette det i gang før, men han ville spare på kruttet til det nærmet seg terminen.... Vannet gikk på kvelden, men ingen rier kom, så jeg ble satt igang 1.5 døgn etterpå og endte me ks på termindatoen, men det med at det ikke kom rier og at det ble ks er bare noe med meg å gjør... Jeg er tydeligvis ikke lagt for å få rier å føde barn, så mine barn kommer ut på keiserlig vis uansett hva jeg gjør... Venter min 3. keiserinne/keiser.... Brukte akupunktur pga panikk for å gå over tiden siden jeg gikk 16 dager over tiden med den første, og ingen modningstabletter virket, drypp fikk jeg og ingen åpning etter 24 timer, selv om jeg hadde masse falske rier og et helt h...vete alle de timene jeg holdt på.... Men lykke til med din igangsetting... Spennedes tid... Men som du sier så er det kanskje ikke så lurt å sette det igang om du er slapp og syk.. men det vet du sikkert i og med at det er din 3. og vet at det er slitsomt å føde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå