Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg begynner å oppleve hjertebank oftere og oftere. Sånn innimellom. Hva kan det komme av? Noen som vil dele erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Er du gravid? Isåfall er det mest sannsynlig hormonelt i den forbindelse. har en god del av det samme selv, akkurat som doble hjerteslag. Spurte legen om dette, og han sa det var veldig vanlig å få i løpet av graviditeten for mange. Ellers kan hjertebank/"doble hjerteslag" være et symptom på lavt stoffskifte. Men det trenger såklart ikke være hverken det, eller noe annet "farlig".. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er også mye plaget med hjertebank og har endelig funnet ut hva det kommer av: mye raske karbohydrater. Spiser jeg brød/ris/pasta så får jeg hjertebank en liten stund etterpå. Holder jeg meg unna så er hjertebanken borte:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Ja, er gravid:) Og hjertebank øker i takt med graviditeten;) Jeg opplever hjertebank mest etter fysisk mosjon og måltidene... Men da vet jeg i hvertfall at jeg ikke er alene med hjertebank... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Ja, det begynte med meg i uke 21 - utrolig plagsomt! Har sjekket det opp og legen sier det er helt normalt. Har det veldig ofte, særlig på ettermiddag og kveld.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Ta en blodprøve hos legen for å sjekke om du kan ha høyt stoffkifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå