Gå til innhold

Hvilken erfaring har du med fryseskap?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Driver å planlegger oppusning av kjøkkenet. Lurer på å ha en stor fryseboks i kjelleren eller å beholde den vi har (medium str) og ha et fryseskap i tillegg på kjøkkenet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både skap og boks og jeg liker best skapet. Er lettere å finne fram til maten enn oppi boksen hvor alt bare blir et rot.

Skrevet

Vi har fryseskap med no-frost, og jeg er kjempefornøyd med det ;)

Veldig oversiktelig og greit.

Skrevet

Hadde fryseboks der vi bodde før, nå har vi fryseskap..

Veldig fornøyd med fryseskap! Mye mer oversiktlig!

Skrevet

Vi har fryseboks i kjelleren og fryseskap på kjøkkenet og synes det er veldig greit å kunne ha middagsmat o.l. i umiddelbar nærhet :) Så har vi heller mat vi bruker sjeldnere i boksen nede.

Skrevet

Vi har høyt fryseskap i kjelleren. Anbefaler det på det sterkeste. Mer oversiktlig enn fryseboks, hvor maten ender opp uorganisert og kronglete.

Jeg har maten sortert etter kategori i forskjellige skuffer, alt er merket med dato og innhold.

Utrolig praktisk. Så kan jeg lett se om jeg begynner å gå tomt for noe.

Skrevet

Vi har diger fryseboks i kjelleren og det blir som de andre sier mye rot.

Neste gang skal jeg ha fryseskap.

Skrevet

Vi har byttet ut fryseboks med skap (som 3mnd siden)... Og innser at det dessverre ikke er noe enten eller for oss. - Noen uker etter at vi flyttet inn (da med fryseskap, -ikke boks) kom svigerfar med en stor fisk (frossen). Var ikke mulig å få den inn i skapet uten å bruke 3skuffer, og så tom fryser har vi ikke. Vi går også på jakt (og trener jakthund) kjekt å kunne ha plass til viltet og treningsmåker ol i fryseren også.

Men ja et fryseskap er ryddigere, så jeg sier "ja takk begge deler". Da kan jeg ha en mindre boks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...