Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #51 Skrevet 25. mars 2011 Han er aministrerende direktør i et internasjonalt energiselskap.
malingus Skrevet 25. mars 2011 #52 Skrevet 25. mars 2011 Jobber som försteamanuensis ved en höyskole i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #54 Skrevet 25. mars 2011 Faren min jobber med hemmeligstemplede oppdrag for staten. Jeg har aldri fått visst hva han egentlig driver med... Han er mye utenlands og tjener masse penger! Han har også vært på middag på slottet og jeg er oppvokst med å ha politikere inn og ut av huset. Han bor for tiden i London, og blir der ett halvt år i første omgang. Jeg og ungene skal besøke han i april, og det gleder vi oss til:)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #55 Skrevet 25. mars 2011 gårdbruker med fjøset fullt av kyr og geiter! --Et paradis for ungene mine!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #56 Skrevet 25. mars 2011 Utdannet snekker, jobber nå som vaktmester på et hotell, 61 år gammel.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2011 #59 Skrevet 25. mars 2011 Pspps jobber som flymekaniker på ø.hovedflystasjon. Er ikke helt sikker på hvilken flytype han jobber med for øyeblikket, da jeg har lite kontakt med han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå