Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror jeg har bestemt meg for Vilje og Frøya men så liker jeg utrolig godt Iwa og Josefin også... Så nå sliter jeg og blir ikke enig med meg selv:S Iwa og Vilje? Går det også... Synspunkt?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Ene datteren min heter Frøya, så jeg synes absolutt at du burde gå for Vilje og Frøya;) Fin kombinasjon, og nydelige navn
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Vilje og Frøya, uten tvil;-) Evt: Tiril og Frøya Vilje og Sara Bare noe jeg kom på i farta;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Når noen sier at det står mellom DISSE navnene, hvorfor skal dere alltid komme opp med andre alternativer?? Kan dere ikke bare svare på hvilke av disse dere liker om dere liker det? Hvor kommer Tiril inn i bildet?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Selvom jeg egentlig er imot at tvillingnavn skal måtte passe sammen, så ville jeg ikke brukt Iwa og Vilje, de er veldig vanskelige sammen synes jeg. Jeg ville gått for Vilje og Frøya eller Frøya og Josefin.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Liker Vilje veldig godt ( http://vinterverket.wordpress.com/2011/02/06/et-eventyr/ ). Vilje og Frøya passer veldig godt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå