Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Gutten på 2 1/2 blir helt krakilsk når han skal bade, hyler så jeg aldri har hørt maken til og det skjærer i mammahjertet.... Aner ikke hva vi skal gjøre, har prøv og bare dusje, bare bade, ha litt vann i badekaret så han får se at det ikke er farlig, kjøpt nye leker som han får ha i badekaret, ingenting fungerer. En gang gikk det hele 4 dager før vi fikk vasket han skikkelig (da ble det tvang) og da reagerte barnehagen på at han virket skitten. Han har heller ikke at noen ubehaglig opplevelse når det gjelder bading som vi vet om som kan ha trigget denne oppførselen. Aner virkelig ikke hva vi skal gjøre?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå