Gå til innhold

Trist med de som føder for tidlig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er trist med de som føder for tidlig, men jeg synes godt man kan fortelle hva som har skjedd hvis man vet det.

Jeg kjenner selv jeg blir veldig urolig av å lese slike overskrifter i terminklubben når man har termin på rundt samme tiden.

 

Jeg har lest historien til Ays, for hun har vært åpen om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det så nylig har skjedd kan det nok være vondt å komme med så mange detaljer tenker jeg. Så i første omgang vil de vell bare si at de er borte også kommer det kanskje mere etterhvert om de kjenner de klarer. Og i enkelte tilfeller så er det jo ikke noen klar grunn til det, akkurat som ved krybbedød desverre. Skjønner godt at du blir litt engstelig, men det er jo sjelden at det går galt så sent i svangerskapet, så du vil bare slite deg selv ut om du går rundt og tenker på det. Nå er det nok mest viktig at vi sender støttende ord til de som sitter uten barnet sitt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er nok enig med deg der knoll og tott:) Mistet jo selv nå i mars og det var en juli baby. Er litt for sårt til å skrive om ennå, og jeg her ikke særlig lyst til å dele alle detaljer heller. Timg går bedre i det daglige men stundene kan være veldig tunge ennå.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetrist at du mistet babyen din. Kan ikke forestille meg en gang hvor vondt det må være å miste så sent i svangerskapet. :( Veldig godt at ting går bedre, også må man nok bare tillate seg selv å føle seg lei seg over noe kjært man har mistet iblandt. Det er jo sånn sorgen fungerer, den kommer og går litt, men til slutt er det jo den som skal hjelpe deg videre også.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men det som gleder ye nå er jo at en har to gutter som er i aller høyeste grad friske. Det er godt å vite når jenta vår var så syk. Er på prøvern igjen for vi ønsket oss jo så veldig nr tre:) Sorgen er både god å vond å bære... God for man har blitt mor til en pike vond for hun fikk ikke leve... Håper alle med julibaby i magen får gode stunder nå i slutten av sv.skapet og at alle koser seg med den lille når den tid kommer:))

Lykke til med alt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...