Gå til innhold

Andre med kronisk sykdom???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ha en kronisk sykdom betyr ikke nødvendigvis at man sliter så veldig i hverdagen eller har så store utfordringer.

 

mange kroniske sykdommer gir svært lite utslag hvis de er behandlet riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjøgrens syndrom og stoffskiftesykdom

Skrevet

Jeg har barneleddgikt, bechterew, irritabel tarm og lavt stoffskifte.

 

Holder det meste i sjakk med hard trening:) Ettersom jeg elsker å trene, så går det egentlig veldig bra.

Skrevet

Jeg har en kronisk leddsykdom, er endelig kommet under utredning så håper de finner ut hva det er så jeg kan få medisiner, jeg klarer såvidt løfte babyen, sliter med å holde ett glass og har konstant syke smerter. Så jeg håper så inderlig at det finnes noe medisiner for det. Dere som har leddgikt bruker dere medisiner? virker det?

Skrevet

Multippel Sklerose på meg.

Skrevet

Kronisk lungesyk, fibromyalgi, adhd, søvnapne og astma

Skrevet

Jeg har Migrene og skal be om utredning for leddgikt.

 

Skrevet

Jeg har fybromyalgi,post traumatisk stress lidelse , kronisk hodepine pga all medisin bruket,..Dette har gitt meg halsbrann og magekatarr.. Hodepine tabletter fungerer ikke på meg lenger.. Hodepine nesten hver dag.. Sliter med spiseforstyrelse,(bulumi og tvangsspising)

Skrevet

Ja, jeg syns synd på meg selv. Vi snakkes igjen når du har opplevd at du kommer til bevisstheten igjen og oppdager at du datt i bakken, bitt deg så hardt at du er full av blod, tisset på deg og folk rundt deg er vettskremt, så kommer ambulanse. Jeg har god grunn å føle "stakkars meg".

 

So shut the fuck up!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...